#1 Skrevet Juli 12, 2004 Da har jeg fått endret på grillen på bilen min. Tok av Audi-ringene på den orginale grillen, og satte de over på Kamei grillen.. tok også av Kamei merket. Hva syns folket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 12, 2004 Det er en ca 100% forbedring i forhold til en ren Kamei-grill. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 12, 2004 Ja, er ganske fornøyd selv, men kunne egentlig tenkt meg en RS-4 grill, men er det å få tak i tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 12, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren Det er en ca 100% forbedring i forhold til en ren Kamei-grill. Kan ikke bli mere enig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 12, 2004 Opprinnelig postet av Geir Kåsa Høybø kunne egentlig tenkt meg en RS-4 grill, men er det å få tak i tro? RS4-grill er nok litt vanskelig å montere på din bil, men en RS2-grill er utmerket. Jada, det går an å skaffe, bare gå til Møller evt Bilomsetningen i Arendal* og kjøpe en. *Billigere enn Møller Tlf 37059180 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 12, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren RS4-grill er nok litt vanskelig å montere på din bil, men en RS2-grill er utmerket. Jada, det går an å skaffe, bare gå til Møller evt Bilomsetningen i Arendal* og kjøpe en. *Billigere enn Møller Tlf 37059180 Var på gatebil i helgen, og der solgte Autopower kopi av RS-4 grillen til Audi A4 og allroad og A6.!?!? Var ihverfall det de sa... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 13, 2004 Er vel INXX som lager RS4-kopi til bilen din tror jeg? Ser ut som en Kamei-grill, men med RS-gitteret i stedet for gitteret som Kamei benytter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 13, 2004 Oki.. Vet du hvem som forhandler denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 13, 2004 Hør med Arne Garvik... http://www.autospar.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 13, 2004 Opprinnelig postet av Geir Kåsa Høybø Hva syns folket? Meget bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 13, 2004 Utrolig bra, Hva festa du ringene med?, har kamei grill men synes det er litt skam å kjøre runt i Audi uten de 4 ringer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 14, 2004 Opprinnelig postet av Anders Toppe Utrolig bra, Hva festa du ringene med?, har kamei grill men synes det er litt skam å kjøre runt i Audi uten de 4 ringer. Brukte de "orginale" plasttappene.. La ringene der jeg skulle ha de, tilpasset/filet tappene så ringene ble sentrert og lå rett. Brukte varmluftspistol til å varme oppde to ytterste tappene, slik at de ble bløte, så kunne jeg skru inn små skruer med ei skive på. De to i midten brukte jeg bare skrutrekker på og smeltet de utover så det ble en slags låsing der og.. Sitter faktisk bra.. Håper du forstår forklaringen da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 15, 2004 Takker for tipset, nå skal jeg ut i garasjen å fikse meg "ny" grill.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 16, 2004 Hyggelig å kunne hjelpe vet du.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 16, 2004 Mycket bättre!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...