#1 Skrevet Mars 8, 2007 Hei, Lurte på om noen kunne hjelpe. Har sett noen med RS2 linselykter, har et litt "svart" utseende på glassene sine. Har de rett og slett bare lakkert inni lyktene, eller har de sotet hele lykta, eller er det noen glass de kjøper til disse lyktene? Noen som skjønner hva jeg mener? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 8, 2007 Har lakkert reflektor og rammen inni.. var meningen fjernlysreflektoren skulle være krom, men teipen jeg brukte til å dekke opp med rev med seg krommen.. så da måtte jeg bare lakkere alt.. Frode Espeland sin! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 8, 2007 Hvis du tar av glasset på lykta, så kan du enkelt og greit ta av den blanke greia som sitter rundt fjernlysreflektor og linse. Du skjønner hva jeg mener hvis du ser litt nærmere på det. Så kan du sote den litt. Kan kanskje være en fordel å prøve å beholde litt av parklysfunksjonen ytterst, men det gjør du jo som du vil. Sånn som Frode har gjort det blir kanskje litt dumt! Er jo kjekt å ha fjernlys også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 8, 2007 Takker for svar, dette må jeg se nærmere på Jeg har helt svart bil og fronten er også helt svart, og syns dette så helt rått ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 8, 2007 Du er vel ute etter noe sånt: http://www.autodb.no/car/searchframe.php3?siste5=X&orderby=innldato+DESC&ant=5&last5=1410655 Synd fotografen er så skrøpelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 8, 2007 Nei nei, dette er måten å gjøre det på chris: Og på den måten så har du likebra lys som før også! Sørg bare for å bruke varemressistant maling når du påfører det, og gjerne puss ned chromen for å få malingen til å sitte bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 9, 2007 Jeg syntes man bør lakkere parklys delen også, ellers blir det litt rart. Har lyst til å gjøre sånn selv også, men må vente til jeg får tak i ekstra reflektorer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 9, 2007 Er ut etter det looket til den S2'en ja, den som ga meg inspirasjon. Er enig det du sier Anders, men ser litt rart ut, og som Frank sier så kan man jo bare ha et sett ekstra reflektorer, men får se hva jeg bestemmer meg for.. Skal ta en helkveld i verkstedet på jobben hvor det blir senk, ny fanger, kanskje mod av lykter, nye DTM speil, og eksos + chip. Det blir en lang kveld, men mest morro og se hele forskjellen på en gang, kontra en ting av gangen, selv om dette ikke er den mest hårete bilen, men man får gjøre det beste ut av det man har Eller noen innvendninger? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 9, 2007 Bare du ikke setter på speila mine så Men pass på å skaff deg nye reflektorer før du lakkerer, vet ikke hvor lette de er å skaffe og megakjipt å bli stoppet av biltilsvinet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 9, 2007 Det var vel det vi ble enige om da, at man ikke skulle lakkere reflektoren, men kun det blanke rundt! Slik som det er gjordt på den hvite noen poster lenger opp. Men ser MYE bedre ut på en mørk bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 9, 2007 Bare du ikke setter på speila mine så Hehe, Den pakken er bare bært inn i huset, men du ga meg kanskje en idè der ;P hehe, neida, har bestilt DTM speil isteden. Lettere å få tak i, og "litt" billigere kan man si.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 9, 2007 Litt bilder til for dere som vil se. Utrolig tøft på rød bil iallefall. Ville aldri livet passet på min, så jeg lot være Kjør på og mal iveg Chris! Det er ikke mange som har dette i norge enda, dog Morten Hansen med den syke syke 80 cabben har hatt det slikt i noen år nå da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 9, 2007 Det der var dritgromt, men likte best slik som det var på den svarte. Det var bare nydelig. Litt gale å gjøre på mine helt nye. Godt mulig det går an å bestille nye reflektorer fra VAG. Hvis dere har delenr, så er det mulighet for å bare be om pris på post@vagparts.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...