#1 Skrevet Mars 8, 2007 neon som har coc papirer til audi s2 1991 model. eller vet hvor jeg kan få tak i dem. håper noen vet noe for det haster litt. mvh Jan Tore Andreassen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 8, 2007 http://www.volkswagen-transport.de/ Denne har virka før, men sist jeg prøvde funka den ikke på audi. Du kan jo prøve hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 8, 2007 Hva er coc papirer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 8, 2007 Hva er coc papirer? Certificates of Conformity står det for. De viser at bilen er type godkjent tror jeg. Og de MÅ du ha når du skal importere en bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 8, 2007 Står litt om coc papirer her. http://www.tuv.com/de/en/importing_vehicles.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 8, 2007 har prøvd den men kommer ikke noe opp på den bilen. noen som har. audi s2 1991 mod 3b motor. :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 8, 2007 I flg biltilsynet var dette papirer møller ordnet samt man måtte ha det utenlandske vognkortet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 8, 2007 Typegodkjenningspapir skaffer de fleste som driver med import av biler. Bare å høre med noen som driver med det i nærheten der du bor. Koster som regel litt, men du må jo ha det får å få skilt på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 9, 2007 CoC papirer finnes vel kun på biler som er eu-typegodkjent eller noe slikt, tror første bil som kom som eu-typegodkjent var A4 som kom i 1994.. Alle biler før dette må vel ha papirer fra Tuv i Tyskland (når det gjelder en tysk bil da...), dette får du kjøpt hos Tuv for noen hundrelapper, eller så ordner møller dette for endel mer penger.. Fra tuv.com som linket til tidligere her: Without COC-Paper: An assessment (for a fee) by an expert is necessary (see our TÜV-service stations on-site). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 9, 2007 Er det noen som jobber for møller her som kan skaffe tüv eller coc papirer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 9, 2007 I flg biltilsynet var dette papirer møller ordnet samt man måtte ha det utenlandske vognkortetTror det skal stemme..Hadde faktisk en S2 fra rundt samma tidsperiode inne til importkontroll på jobben i fjor sommer som manglet dette, og da mener jeg vi skaffa papira fra Møller sentralt.. Edit; Overse det over, merker at jeg surrer litt (lenge siden i fjor sommer ). Som Nils nevner over, så kom ikke EU-typegodkjenningen før rundt 96 (mener jeg). COC-papirene er en dokumentasjon på at bilen er EU-typegodkjent, altså finnes ikke det COC-papirer til en S2 91-modell. Det du trenger er ECE-papirer, som påpeker at bilen tilfredsstiller kravene. Disse kan skaffes fra blant annet TUV i Tyskland for litt penger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 10, 2007 Man kan vel skaffe dette ved å kontakte TUV direkte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 16, 2007 Hvordan gikk dette, fikk du tak i de rette papirene? Evt hvordan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 15, 2007 Må man bestille nye COC papirer til hver enkelt bil? Eller kan man låne fra en annen samme type bil ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 15, 2007 Du må ha for din bil, med ditt understellsnr... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...