#51 Skrevet Mai 1, 2007 Purka i solskinnet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mai 2, 2007 Her er min når/hvor er møtene? og hvem må jeg snakke med for å få merker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mai 2, 2007 Her er min når/hvor er møtene? og hvem må jeg snakke med for å få merker? Lokallagsmøtene er hver mandag på McDonalds Lørenskog fra kl 19.00 og utover. Prat med meg eller Mikael(dansken) for å få merker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mai 2, 2007 Slenger ut noen bilder av bilen min som snart er ferdig Og jeg håper å få den til å bli slik: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mai 7, 2007 jaja, står S2 da. Den er regga som S2. Det er en optisk rs2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mai 7, 2007 Er det ikke egentlig litt feil å skryte på seg RS2 når bilen egentlig bare er en V6? (leste under navnet ditt) Er en S2, men en optisk RS2. Alt er likt utenom motoren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mai 8, 2007 S2 har aldri kommet med V6..om bilen er S2 har den byttet motor en gang i tiden.. betaler du forsikring som en S2 bør du føle deg lurt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Mai 10, 2007 Polerte bil i går... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Mai 19, 2007 Her er min 2002 A4 V6 tdiq 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Mai 19, 2007 Her er det noen flere bilder av det hvite gull:) (pimp my varebil: rock : ) He he... Jeg trodde pinadø jeg hadde sett det meste Stå på!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Mai 19, 2007 He he... Jeg trodde pinadø jeg hadde sett det meste Stå på!!! He he: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Mai 22, 2007 Dette er min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Mai 22, 2007 Dette er fortsat min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Mai 22, 2007 og.. slik ser MIN ut.. foreløpig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Juli 27, 2008 hoho! Har vel blitt NOE forandringer siden i fjor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Juli 28, 2008 Ja det kan man si Poster når jeg kommer hjem hvor jeg har alle bildene mine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Juli 28, 2008 Purka mi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Juli 28, 2008 Kan jo hive ut mine og i samme slengen. '85 Golf selvgjort "Westy" & Passat GL typ 35i som brukssliter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Juli 29, 2008 Her er den nye bilen min :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Juli 30, 2008 Siden jeg ikke har lagt inn noen bilder av forrige bil, så får jeg legge inn et av budbilen da? Det har jo skjedd noen små forandringer til siden dette bildet ble tatt, men det får vi legge inn bilder av senere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Juli 30, 2008 Må vel legge ut noen bilder av nybilen min jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Juli 30, 2008 : smil :Og her er bilen jeg har nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet August 9, 2008 Her er min sånn ca nåtid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet August 9, 2008 Legger ut et bilde av 80'n min jeg også da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet November 9, 2008 Her er min Golf V Stv 1.4 TSI 170 HK DSG Sportline.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...