#26 Skrevet April 9, 2007 3'ern min: Edit: Jeg trenger klubbmerker og skiltholder: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 9, 2007 Jeg trenger klubbmerker og skiltholder Da er det vel bare å svippe innom Mc Donalds Lørenskog fra klokka 19og utover i dag, så har vel lokallagslederen med;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 9, 2007 Audi 200 20v - Ombygd fra en 100 Får vel prøve å dra seg til Lørenskog en mandag og få seg de skiltplatene og klistremerkene... Hvem er det som er mannen for sånt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 10, 2007 Audi 200 20v - Ombygd fra en 100 Får vel prøve å dra seg til Lørenskog en mandag og få seg de skiltplatene og klistremerkene... Hvem er det som er mannen for sånt? Mikael Grønholm Geertsen har overtatt som skiltplate og merke ansvarlig i Oslo lokallag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 12, 2007 Fått nye sommersko... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 12, 2007 enda ikke fått på sommerhjul.. men her ser dere den etter senking i allefall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 14, 2007 Bilen min... trenger litt oppussing i lakken osv da... Felgene sitter ikke på lenger da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 15, 2007 Her er da min etter senking og bytte til sommerhjul Forhåpentligvis så er lappen i lomma om 2-3 uker så da er jeg vel snart å se på lokaltreff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 15, 2007 Lykke til med lappen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 15, 2007 Takker:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet April 16, 2007 Min nye bil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet April 16, 2007 Her er min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet April 17, 2007 Strøkent:) pen 2'er du har der Stian. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet April 18, 2007 Får legge ut et av min og da. Riktig nok bare med vintersko. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet April 26, 2007 ...og her er min.... (desverre motlys og mobcam) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet April 26, 2007 Og her er slik min er i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet April 26, 2007 Her er bilen min med vinterdekk, og nye sommerdekk på det nedereste. Ble fet med TSW felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet April 29, 2007 Endelig klart å ta noen bilder jeg også..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet April 29, 2007 Her er bilen min med vinterdekk. Kommer med sommerdekk om ikke lenge. Er det ikke egentlig litt feil å skryte på seg RS2 når bilen egentlig bare er en V6? (leste under navnet ditt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet April 29, 2007 Trodde jeg hadde lagt ut bilde her etter jeg fikk på sommerhjula, så hvis det fortsatt er noen som er i tvil om hvor de skal henvende seg for å kjøpe skiltplater og få klubbmerker ser bilen min slik ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet April 29, 2007 Her har vi da min... tatt med det nye speilreflekskamera mitt. blir senk og nye felger snart... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet April 29, 2007 Blir det lakering helt ned snart da Arve? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet April 29, 2007 Blir det lakering helt ned snart da Arve? for å si det sånn så skjer det rimelig mye med bilen rundt den 15 mai... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet April 30, 2007 Her er min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mai 1, 2007 her mine. bruks bilen etterfulgt av god prosjektet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...