#76 Skrevet November 9, 2008 Min nye bruksbil, 09 Polo GT Sport: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet November 9, 2008 Her er mine:) Den skiheisen til venstre er ikke min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet November 18, 2008 her er bilen min GT-R line 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet November 22, 2008 Her er et av min Golf 1,1L Trenger forøvrig en plass å stå i vinter stakar, så om noen vet om noe, bare si ifra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet November 22, 2008 Suser ofte rundt i Oslo om dagen jeg også, og da ser det sånn ut: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet November 23, 2008 Frisørbilen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet November 23, 2008 Frisørbilen min Få den NED mot bakken! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet November 23, 2008 Få den NED mot bakken! Slapp av a;) Blir senk til vår'n. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet November 23, 2008 (endret) Min A4 1.8T S-Line 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Desember 1, 2008 PEN A4! Her er min! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Desember 1, 2008 noen som mangler garasje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Desember 2, 2008 Begynner å få dreisen på å ta bra bilder av bilen din med det nye kamera Kristian: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Desember 29, 2008 Her kommer et par av "Wanted" også. Dette er bilder som er tatt FØR senk men har ingen bilder etter senk.. Får heller ta noen bilder til sommern igjen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Desember 31, 2008 En av de siste sommerbildene av bilen min et eller annet sted i skauuen.. (aner ikke hvor). Kanskje Kristian vet? Var vel han som tok det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Januar 1, 2009 Det er tatt i sørkedalen Dette ble tatt før du fikk dioder i begge angeleyesa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Januar 11, 2009 Her er min nye bil. Golf V 1.9tdi 4 motion. 2005 modell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Januar 11, 2009 Grattis Henrik! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Januar 11, 2009 Grattis Henrik! Takker. Var utrolig greit å handle seg en bil som starter om morgenen, og som faktisk har litt komfor Måtte en tur innom NBS før jeg hentet bilen, så nå venter man bare på at det skal bli varmere ute;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Januar 11, 2009 Her er min bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Januar 11, 2009 Fin høyde på bilen din Andreas, hvordan parklys kjører du med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Januar 11, 2009 Her er min A4 05 mod 2.0TFSI Q S-line 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Januar 11, 2009 Her er min bil Original plass å ta bilde av femmer Golf ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Januar 11, 2009 Her er min nye bil. Golf V 1.9tdi 4 motion. 2005 modell. Gratulerer med ny bil! Liten oppgradering fra toer golfen det der:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Januar 11, 2009 Gratulerer med ny bil! Liten oppgradering fra toer golfen det der:p Takker. Er en liten men etterlengtet oppgradering ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Januar 11, 2009 Takker. Er en liten men etterlengtet oppgradering ja Har lyst på samme oppgradering selv jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...