#101 Skrevet Januar 11, 2009 Trodde ingen av dere lærlingene på MB A&B fikk plass etterpå jeg? (Men du er kanskje ferdig lærling for lengst...?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Januar 11, 2009 Trodde ingen av dere lærlingene på MB A&B fikk plass etterpå jeg?(Men du er kanskje ferdig lærling for lengst...?) Var ferdig i mai jeg, så jobbet der fra mai til nå som mekaniker. Men jobber ikke der lengre. millitæret imorgen: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Januar 11, 2009 Var ferdig i mai jeg, så jobbet der fra mai til nå som mekaniker. Men jobber ikke der lengre. millitæret imorgen: rolleyes Fort gjort å dimme. Men sørg for guds skyld å dimme med æren i behold 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Januar 11, 2009 Eller bare innse at man får et år med muligheter om man bruker hodet Lykke til med tjenesten iallefall! Elverum er vel ikke verste stedet å være akkurat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Januar 11, 2009 Eller bare innse at man får et år med muligheter om man bruker hodet Lykke til med tjenesten iallefall! Elverum er vel ikke verste stedet å være akkurat. Blir der bare i 2-3 mnd. så blir det Røa.. ikke så veldig langt hjemme fra egentlig:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Januar 11, 2009 Gammelt bilde. Men har vel ikke skjedd all verden utvendig. Men ting kan fort forandre seg. ikke mye forandring her slenger med et av vinterbilen og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Januar 11, 2009 kadett 75mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Januar 13, 2009 Takker. Er en liten men etterlengtet oppgradering ja Gratulerer med nydelig oppgradering Henrik TDi og trekk på alle 4 er utrolig moro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Januar 14, 2009 Et par bilder av min + litt modifikasjoner på hvordan jeg synes den hadde vært fiiiin! (Kaster også inn ett bilde av den andre bilen min, selv om det ikke er Audi..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Januar 18, 2009 Hei. Jeg er et nytt medlem, og her er bilen min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Januar 18, 2009 Hei! Jeg har ikke vært medlem så lenge, så jeg får vel legge ut et bilde jeg også..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Februar 9, 2009 Passaten jeg har nå, prøve og beholde denne en stund Bilde juger litt så det ser ut som skikkelig rævstuk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Februar 9, 2009 Ett lite bidrag fra meg også da. Vinterbilde av Not Blue Ingen som sa bilen måtte være nyvasket vel? Og nå ser det ut som fotoboka er enig med meg igjen Finnes det håp for at en viss reisebrev tråd blir oppdatert i løpet av de nærmeste dagene da tro???!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Februar 9, 2009 Også bare LITT større bilder hadde vært fint Brukte 2minutter på å laste dem via det trege trådløse nette jeg har her: smil : Men fine vinterbilder da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Februar 21, 2009 nye purka mi:) Skoda fabia 2009 1.9 tdi 105hk senket 60/60. " border="0" alt=""> " border="0" alt=""> ikke fått på den orginale stylingpakka ennå da siden det så mye snø. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Februar 27, 2009 Du må mer ned forran Daniel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Mars 11, 2009 litt dårlig vinkel på bilde desverre:P er faktisk ganske lav i fronten nå. skal ta et nytt et og legge ut:) Du må mer ned forran Daniel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Mars 11, 2009 Var overbevist om at jeg hadde lagt ut bilde av "nye" (hatt den i snart 3 måneder) bilen min, men bedre sent enn aldri 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Mars 11, 2009 Utrolig pene biler Mikael, mangler bare senk og felg til sommern nå da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...