#1 Skrevet Mars 8, 2007 Hei, Vi har en 05 touran på huset heime som vi skal bytte til xenon på.. Visst vi kan bytte heile lyktene og alt til 20-25.000 så gjer vi det, i stedet for ombyggingskit.. Noen som har anbefalinger? Pris? Takk på forhånd:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2007 ingen som veit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2007 Hva med og høre med Møller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2007 Tror jeg har to xenonlykter liggendes komplette med ballaster om det kunne være aktuellt?! Det som trengs i tillegg er vel en føler foran og en bak på hjulopphenget, samt det må sikkert kodes opp i canbus... resterende vil jeg tro ligger ferdig (tror ikke de bygger bilene HELT spesiellt om du vil ha xenon eller ikke...) Hør litt med møller som nevnt tidligere her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 11, 2007 Kanskje jeg skal høre litt der ja.. Takk uansett:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 18, 2007 Noen nytt her eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...