#1 Skrevet Mars 8, 2007 var jo lett som bare det!.. haha. Var nede på "gjør det selv vekstedet" på danmarksplass, lifta opp bilen, og skrudde av felgene. Har aldri gjort noe sånt før, og det tok meg 2 timer alt i alt. (første tok 1,5 timer, hehe) Skal bytte fremme om et par dager. Legger ved før og etter bilde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 8, 2007 Hvor mye ga du for skiver og klosser ?? Byttet du Bånd også `?? (Min begynnte og skrape bak i dag ..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 8, 2007 kjøpte; 4 skiver, 2 calippere, 8 klosser, og 12 demperplater+skruer hos Hans Vierlbeck i tyskalnd. Ga 2000 euro for komplett sett med de oppgraderte bremsene. Fikk forrensten stramma opp hånbrekkstrommlene og. Nå er håndbrekke som nytt. Møller på minde i bergen skulle ha 11.000 for skiver+klosser bak. bånd? trenger du billige klosser kan jeg selge deg mine, de ble satt på bak som en midlertidig fiks for 3 uker siden. (8A0 698 451 A) Har 4 stk som nesten ikke brukt. Handla her: (var innom butikken i Plattling på vei hjem fra østerrike) http://cgi.ebay.de/Audi-RS2-RS-2-Bremsenumbausatz-Porsche-Bremse-322x32mm_W0QQitemZ120094728209QQihZ002QQcategoryZ61966QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...