#1 Skrevet Mars 8, 2007 Hei, Noen som har erfaring med å blokkere EGR på V6 TDi motorene? Hvordan gjør folk det på disse motorene? Hvilke resultater har det gitt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2007 Bumpetibump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 25, 2008 Bumper denne i stede for å lage ny tråd, går ut ifra det er samme opplegget på AKE? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 25, 2008 Hoi, det var en gammel tråd For ikke å få feilmelding på disse motorene mener jeg man må sette inn en pakning-uten-hull for å tette igjen istedenfor å blokkere vakuum linja som styrer EGR klokka eller fjerne hele greia. Lag en tynn pakning i stål (ikke bruk alu i nærheten av varm eksos pga. eksos temp under maks belastning er høyere enn smeltepunktet til aluminium). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 25, 2008 Du får vel kjøpt egne lokk som er til dette om jeg ikke husker helt feil. Se i den tråden om DIY Reg skifte på V6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 25, 2008 Du får vel kjøpt egne lokk som er til dette om jeg ikke husker helt feil.Se i den tråden om DIY Reg skifte på V6. Temaet er oppe i post nr 8, 25 og 26. Deretter diskuteres det litt fra post 31 og utover. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=133059 Jeg har ikke lest ut feilkoder etter at jeg gjorde det som er nevnt i tråden, så det kan hende det ligger feilkoder. Men bilen går helt problemfritt i motsetning til hva Aas har opplevd med sin. Årsakene hos sistnevnte vet vi jo ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 25, 2008 Okei, har lyst å fjerne hele dritten, vil samtidig rengjøre innsuget. Steinar: Mulig det er nevnt i tråden din, men må man bytte noe pakninger når innsuget fjernes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 25, 2008 Okei, har lyst å fjerne hele dritten, vil samtidig rengjøre innsuget. Steinar: Mulig det er nevnt i tråden din, men må man bytte noe pakninger når innsuget fjernes? Skal du fjerne innsugsmanifoldene for å rengjøre så trenger du å skifte ut metallpakninger under innsugene på hver side. I skjøtene mellom manifoldene og røret mellom dem er det også pakninger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 26, 2008 Skal du fjerne innsugsmanifoldene for å rengjøre så trenger du å skifte ut metallpakninger under innsugene på hver side. I skjøtene mellom manifoldene og røret mellom dem er det også pakninger. Okei, takk for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...