Feilmelding i dashbord (temp.tegnet)? + problem med dårlig kontakt vindusviskerspak

Anbefalte innlegg

Golf 3 97-mod: Har fått på de siste kjøreturene opp temperaturmåler-tegnet i dashbordet. Bilmekaniker-kamerat sjekket kjapt og det er ikke forhøyet temperatur/lite kjølevæske, og tror det kan være "forvirret" sensor pga fett i vannet. Noen som har erfaringer/løsninger på dette?

Et annet stadig tilbakevendende problem er mest sannsynlig dårlig kontakt på vindusviskerspaken. På første hakk opp hender det ofte at det ikke skjer noe i det hele tatt, og ved bruk av kjappere intervall stopper viskerne midt på ruta hvis jeg slår av "i fart". Noen som har forslag på løsning?

Svært takknemlig for tilbakemeldinger og tips!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror:

Føleren i ekspansjonstanken er defekt/tilgriset og gir feil signaler. Rens eller skift tanken. Evt. koble vekk føleren og huske å sjekke vannstand i tanken selv. ( Litt risky )

Vinduspussermotoren er defekt. Såvidt jeg veit sitter parkeringsmekanismen/elektronikken i selve pussermotoren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ting virker igjen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.