#1 Skrevet Mars 8, 2007 For noen uker siden oppdaget jeg at den høyre fremlykten "vibrerte" eller blinket og ikke i takt med turtallet. Motoren kunne like gjerne være av. Så i slutten av forrige uke ble lyset veldig rosa-aktig og jeg tenkte for meg selv at nå er det rett før pæren tar kvelden. Lyset forble rosa helt til idag. For i dag virker det som om pæren har byttet side, for nå er det venstre lykt som er (bare litt) rosa og den høyre er (knall-)blå! Så hva har skjedd? Er det rett før begge tar kvelden? Er dette noe som skjer iblandt? Legger ved et dårlig mobilbilde. (Når jeg referer til høyre og ventre så gjør jeg det som om jeg sitter i bilen.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 8, 2007 For noen uker siden oppdaget jeg at den høyre fremlykten "vibrerte" eller blinket og ikke i takt med turtallet. Motoren kunne like gjerne være av.Så i slutten av forrige uke ble lyset veldig rosa-aktig og jeg tenkte for meg selv at nå er det rett før pæren tar kvelden. Lyset forble rosa helt til idag. For i dag virker det som om pæren har byttet side, for nå er det venstre lykt som er (bare litt) rosa og den høyre er (knall-)blå! Så hva har skjedd? Er det rett før begge tar kvelden? Er dette noe som skjer iblandt? Legger ved et dårlig mobilbilde. (Når jeg referer til høyre og ventre så gjør jeg det som om jeg sitter i bilen.) Du kan nok belage deg på å måtte bytte pære. Var akkurat det samme som skjedde på Touranen min når den ene pæren tok kvelden der. Holdt ikke i mere en knapt en uke med det rosa lyset før den sloknet helt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 8, 2007 Men den rosa har blitt blå igjen. Og den blå har blitt rosa... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 8, 2007 Men den rosa har blitt blå igjen. Og den blå har blitt rosa... Hos meg var det kun den ene pæren. Ble først mere og mere rosa. Så begynte flimringen og til slutt var den helt død. Byttet begge pærene sammtidi og alt var da i skjønneste orden igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...