Anbefalte innlegg

er det mangen her som skal på vårmønstringen?

og har dere egen plass?

tenkte eg skulle ta med A8 en.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pinlig og ikke vite det da, men når er det?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok ikke noe organisert fra Klubben sin side, har hatt det før men vi blir plassert langt borti høgget eller ved siden av japser med mer neon enn hele Usa har tilsammen..

Men man kan jo gjerne gå sammen de som vil ta med opp bilen der og stille ut, folk kan jo bare melde sin interesse her..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HVilken dato er vårmønstringen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vårmønstringen er som vanlig på Kristihimmelfartsdag MEN denne gangen så faller denne dagen på 17 Mai og det vil i år og KUN i år bli flyttet til Søndag 13 Mai! Vi kommer helt sikert til og ha en fellse crusing opp til Lagunene så dette kommer jeg tilbake til senere.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer helt sikert til og ha en fellse crusing opp til Lagunene så dette kommer jeg tilbake til senere.

 

TThomaz

 

Den er vi klar for

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jettaen SKAL være klar da:) (håper eg)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jettaen SKAL være klar da:) (håper eg)

 

Ja DET håper jeg Kim! Denne bilen har jeg til gode og se LIVE.... Jobba på nu.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må nesten få til å samle oss,eg har ikke lysst til å stå aleine med alle plastikkbilene som skal brise med popoff ventiler og dårlig anlegg...

kunne vært gøy å møte noen i klubben "live" og ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har lekt litt med tanken og "stille" ut bilen på vårmønstringen!

men koster dette noe?

er det første mann til mølla prinsipp, med et bestemt antall utstillings-plasser?

og får hvem som helst stille ut?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn det pleier å være så er det amcar som driver dette treffet og derfor er de hovedatraksjoen. Tidligere så var det kun de, militær biler og luftkjølte vw hvis jeg husker riktig.

For noen år siden var vi i kontakt med de og fikk tildelt egen plass til VACN, dette ble en dårlig plass langt bak bygget så vi gadd ikke satse på dette året etterpå. Siden da har mann bare samlet en gjeng og kjørt opp sammen, da blir man tildelt et område som bilene "utenfor" miljøet får stå. De siste år har dette vært i underetasjen på parkhuset sammen med alle mulig andre biler, derfor greit å komme samlet så man får flest mulig i nærheten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"stille" ut bilen

 

Angående dette: ja, i teorien får hvem som helst stille ut. I fjor traff jeg på en tøffing av en vakt i "utstillerporten" som spurte meg om hva JEG hadde tenkt å stille ut (se i signaturen min): rolleyes

Hehe:D Etter en liten ordveksling, der han var frekk som faen med meg, slapp han meg motvillig inn, men jeg måtte love å parkere lengst inne i parkeringshuset: dum : . Så det er åpent for de fleste, men bilen BØR være tilnærmet strøken, noe min ikke var/er:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.