#1 Skrevet Mars 8, 2007 Lurte på om det er mulig og få triksa til slik at lysene på bilen tennes når man åpner bilen med fjernkontrollen, slik de nyeste bilene med comming_home pakken har? Poloen min har ettermontert fjernkontroll, er det mulig med denne? Lurer også på om det er mulig for andre modeller med fjernkontroll? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 8, 2007 Tja.. kommer lyset på i coupen når du låser opp bilen? da er det jo bare å trikse i vei... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 8, 2007 Det gjør det.. Vet du om det "bare" er å trikse med en vag com? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 8, 2007 Det gjør det.. Vet du om det "bare" er å trikse med en vag com? Det er det nok ikke. Løsningen kan være ( kanskje ) å koble et rele med justerbar innkobling ( regulering av tiden det står på ) til nærlysa. Styrestrøm til releet kan jo da taes fra kupelyset. Et problem blir imidlertid at releet og lysa vil slå seg på hver gang kupelyset tennes men......tja. Altså i sammenhenger dette ikke er ønskelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 8, 2007 Det er det nok ikke. Løsningen kan være ( kanskje ) å koble et rele med justerbar innkobling ( regulering av tiden det står på ) til nærlysa. Styrestrøm til releet kan jo da taes fra kupelyset. Et problem blir imidlertid at releet og lysa vil slå seg på hver gang kupelyset tennes men......tja. Altså i sammenhenger dette ikke er ønskelig. Denne coming home funksjonene er ikke programerbar med Vag-Com.. tenker da på min 03 A4.. Får programert kjørelys via vag-com ihvertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 8, 2007 Styrestrøm til releet kan jo da taes fra kupelyset. Eller et relé som trigger på impulsen fra styreenheten til fjernkontrollens åpnesignal. Da slipper man uønsket påslag av hovedlys hver gang døra åpnes f.eks. Helt plug&play blir det ikke uansett hvordan det skal trikses til selvsagt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 8, 2007 Hmmm...ser nå at det står 9N og ikke 6N slik jeg først leste. Årsmodell er bilen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 8, 2007 Er snakk om en 2003mod. Tenkte ikke på det med tidsintervall for hovedlysene etter kjøring. Kun ved opplåsing av dørene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 8, 2007 Da ble jeg litt usikker på om den har lysstyreenhet den også.....tror uansett ikke det er mulig å få til coming/leaving home funksjon på en bil som opprinnelig ikke har det uten å skifte nevnte styreenhet iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...