#1 Skrevet Mars 8, 2007 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt girspaktrekk som ser tilnærmet orginalt ut? Mitt gamle ser fælt ut, og er klar til å skiftes ut: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 8, 2007 Audi skaffer ikke nye tild deg da? Koster ikke rart 100-150kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 8, 2007 åja, har ikke sjekka der. Trodde de kosta sjorta der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 8, 2007 Hehe,nei da.Mitt kosta 160kr elns. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 8, 2007 okay. skal sjekke det da:) takk for svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 8, 2007 Bare hyggelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 8, 2007 Evt. et opphuggeri kanskje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 8, 2007 Kjøpte sånn ny mansjett til min A3.. Kostet 174,- hos Møller for den originale og 386,- for samme i ekte lær.. Ikke tvil om hva jeg gikk for Som det er sagt ofte før, så er det ikke alt som koster skjorta hos Møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 8, 2007 NorskBildeleSenter har også. bestilte derfra selv. litt tykkere og virker bedre en den orginale tynne lefsa.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...