#1 Skrevet Mars 8, 2007 http://www.dagbladet.no/tv/index.html?clipid=7192 Sjåføren hadde med seg 2 utenlandske venner som skulle på hyttetur. Sannsynligheten for at en person (ikke fører) sitter og filmer samtidig som man krasjer med en elg er sykt høy, men det var det som skjedde i dette tilfellet. Personen som filmer sitter i baksetet og hadde aldri vært i Norge før. Han var fasinert over den norske naturen da han bestemte seg for å filme med sin mobil (en Samsung med 2 mega piksler) - etter 20 sek med filming hopper elgen ut i veien fra høyre rett i en sving. Fører får reagert såpass at elgen treffer på høyre side/ høyre front og ikke rett på. Alt av lys var på og ikke bare tåkelys slik som noen skriver. Musikken som man kan høre i bakgrunnen er Björk's "Wildly Happy". Elgen var ekte, tro meg - 2 personer hoppet ut av bilen og bilen ble snudd slik at vi kunne se etter spor - ikke noe blodspor, og spor på motsatt side av veien viste at elgen hadde fortsatt oppover i skogen - politiet kontaktet samt viltnemden. Priser meg lykkelig at det bare ble matrielle skader. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 9, 2007 Satan. Elg er jammen meg fort gjort å kjøre på. Justering av lys er noe mange glemmer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 9, 2007 Ikke mye gøy det der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 9, 2007 Samme skjedde med meg nyttårsaften.. Ikke no gøy! Men han der burde jaggu få seg no bedre lys! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 9, 2007 Elg og hjort komme alvorligt fort ut i veien. Eg har heldigvis ikkje truffe dei endo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 10, 2007 Fjernt med fjernlys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...