#1 Skrevet Mars 9, 2007 Råkjørte fra politiets fartskontroll En bilist passerte politiets radar i Sandnes i 138 km/timen ved 21 tiden, torsdag kveld. Radaren var plassert i 60 sonen og politiet forsøkte forgjeves å stanse bilen. En patrulje ga opp forfølgelse da bilfører bare ga gass og kjørte fra dem. En bilfører stakk fra politiets stoppost da de skulle stanse bilen for en fartsoverskridelse på over 100 %. Bilen kjørte fra politiets patrulje, men ble senere funnet i Sørbøtunet. Der hadde den fått store skader etter kjøreturen. Er ingen ekspert her, men ser ut som en Toyota Supra? Er vel ikke så mange av de her i distriktet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 9, 2007 Kan ihvertfal bekrefte at dette er en Toyota Supra ja. Om det er en NA eller en Turbosekser vet jeg ikke, men uansett kjipt at folk skal drive å ødelegge slike biler. Ser det står Japan Auto i frontruta på den også. Regner med den har blitt stjålet eller slik... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 9, 2007 Om den ikke er stjålet så blir den nok meldt stjålet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 9, 2007 Oi er det gjennom bomringen de hadde kontroll? Der er det lett å ha 120-130 visste ikke at de hadde kontroller der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 9, 2007 Oi er det gjennom bomringen de hadde kontroll? Der er det lett å ha 120-130 visste ikke at de hadde kontroller der Var ikke kontroll i bommen i gårkveld når jeg kjørte gjennom. Men jævlig lett å holde 120-130 gjennom, kompis mista lappen sist kontroll i bomen 112 km/t, holder 80 gjennom så er jeg vertfall klar lappen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 9, 2007 Oi er det gjennom bomringen de hadde kontroll? Der er det lett å ha 120-130 visste ikke at de hadde kontroller der Vært flere kontroller der og mye avisoppstyr rundt dem så der bør du egentlig passe deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 9, 2007 Det skal jeg gjøre. Noen andre steder jeg bør "passe" meg rundt i området ? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 9, 2007 Nå kjører jeg ikke så utrolig mye rundt i Stavangerområdet utenom til fra jobb osv. Men 40 sonen strandgaten i sandnes står de endel i. Samt ved Kiwi på lura retning sandnes. Brua nermest rundkjøringen e39 (den du kjører inn på motorveien til i stavanger, retning stavanger) står de jo av og til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 9, 2007 Det er den kiwien med meg om du lurer. Har ikke sett mye til dem i det siste,1 gang på sidet halvåret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 9, 2007 Bare å gasse i kveld da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 9, 2007 Var ikke kontroll i bommen i gårkveld når jeg kjørte gjennom. Men jævlig lett å holde 120-130 gjennom, kompis mista lappen sist kontroll i bomen 112 km/t, holder 80 gjennom så er jeg vertfall klar lappen Var det han det stod om i RA idag? Han som slapp fengsel, men fikk 36timer samfunnsstraff? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 9, 2007 Denne bilen har jeg ihverfall sett på gatebil treff!det er en supra 93mod RZ twin turbo.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 9, 2007 Var det han det stod om i RA idag?Han som slapp fengsel, men fikk 36timer samfunnsstraff? Jepp + 5000 i bot og 16mnd uten lappen! Synes egentlig ikke det var så gale med tanke på de norske satsene for "bilkriminalitet" Sikkert en del mildere straff siden det var "motorvei" Men som han sa selv, da har jeg jo vertfall tid til å bygge bilen, Galant 4x4 450hk+ så det spørs hvor lenge han har den når han før den tilbake da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 9, 2007 ja, jeg reagerte og på boten på "bare" 5000kr. 16mnd uten lappen er lenge, men det er jo kun i Norge! Kontroll i bomringen synes jeg er sleipt! Hva godt fører det med seg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 9, 2007 ja, jeg reagerte og på boten på "bare" 5000kr. 16mnd uten lappen er lenge, men det er jo kun i Norge! Kontroll i bomringen synes jeg er sleipt! Hva godt fører det med seg? Det fører ikke en dritt med seg å ha kontroll der, for det første alle kjører i 80 eller mer, for det andre så har det heller aldri vært noen kollisjoner der (enn så lenge alle holder 80) for det tredje når de endelig har fått opp en motorvei av grei standard mellom sandnes og stavanger som enkelt kunne hatt 100km/t, så smekker de på DEN flaskehalsen!! Hvis de først plent MÅ ha bom kunne de satt opp en slik som er på vei opp til sirdalen slik at det blir trukket automatisk eller du får regning, da kunne di hatt samme fartsgrense gjennom skiten. Hater den jæ#"! bomringen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 10, 2007 Syns å huske at jeg har sett denne tilsalgs for ikke så lenge siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...