#1 Skrevet Mars 9, 2007 Hoy. har snurra ihop det æ hadde på kameraet etter turn.. Bi veldi mye korte klipp og sånn, men men... Opplasta den førr 10 min sia så den e ikkje godkjent enda, tenkte bære æ sku legge ut linken før æ tar en seriøs kåbbåistrækk. http://www.youtube.com/watch?v=DxZmgO2vEXA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 9, 2007 "This video has been removed due to terms of use violation." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 9, 2007 Du har vel ikke lagt ut en privat "snutt" med en feil: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 9, 2007 "Rejected (length of video is too long)" hm.. Koffør? den e 15 minutt..? i Quicktime.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 9, 2007 åja.. max 10 minutt.. da må æ vel kleppe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 9, 2007 Okei.. Test denna da? - http://video.google.com/videoplay?docid=-5614246934885691588 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 9, 2007 bei jo så sykt dårlig kvalitet..??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 9, 2007 "Dokker må ikke ha så inn i helvete sig her oppe.. Det e jo bare ei 30-sona!" EDIT: Fytti helvete kor tregt det egentlig gikk rundt den banen med mæ! EDIT2: Råbra film min navnebror! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 9, 2007 ska på hyttetur nu, men når æ returnere skal æ få lagt den videoen en plass der den kan sees me full kvalitet,. Audiracing kanskje, har ikkje de mye video-snutta innsendt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 9, 2007 lengre video kan du laste opp til meg, så legger jeg det ut på området mitt.. har noen gigz tilrådighet på nett så. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 11, 2007 Okei, send meg en mail eller no Ronny. Den er i Quicktime format.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 12, 2007 Okei, send meg en mail eller no Ronny. Den er i Quicktime format.. Du hadde ikke festa 200'a under konkurransen på film?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 12, 2007 Nei, alt av konkurransekjøring er tatt med på filmen.. Nå vil jeg bare få det lagt ut på nett i bedre kvalitet, ser jo faktisk knapt forskjell på bilan.... Fin 200 du har førresten. Det syns faktisk dama mi og. Og det e faktisk skjelden ho kommentere en bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...