#26 Skrevet Juni 1, 2007 Jeg endte som sagt med å kjøpe nye skiver og klosser rund baut, og fikk det for ca 1800 hos Torshov, pluss ca. 300 for to håndbrekkvaiere. De har kampanje på slitedeler, 35% rabatt i dag og i morgen - vanskelig å slå, selv om Torshov normalt ikke er blant de billigste. Du er ikke den første jeg hører det fra... Jeg har kjøpt småting der før (verktøy, baklukefjærer) men ville ikke kjøpt noe der som berører sikkerheten på bilen. La meg først si at jeg er veldig fornøyd med kjøreopplevelsen så langt... Bilen er langt fra overmotorisert (tross alt bare 170 hk for 1600 kg), men den er ingen sinke i byen, og direkte herlig på langtur. Jeg tror jeg blir nødt til å ringe Gjensidige og øke kjørelengden Jeg ga 50' for bilen, og motor og utstyr tatt i betraktning synes jeg det var en god pris, selv når man legger på utgiftene jeg nå får med å skifte bremser o.l. Bilen har gått 275', men såvidt jeg kan bedømme er motor og drivverk i topp stand. Det ser ut som om noen har brukt mye tid (evt. penger) på å holde den i stand. Det er veldig rent og pent under panseret, ikke et hav av asfaltstøv og rust som jeg har sett andre steder. (forresten: er det noen som har en Audi 100 der lyset under panseret virker? det har ikke virket på noen av de jeg har sett så langt...) Bilen er ikke overdrevent utstyrt: soltak, treinteriør, fire elektriske vinduer, fjernstyrt sentrallås, ettermontert Webasto, ettermontert radio / CD. Rutene er "sotet" med uoriginal plastfilm som jeg har tenkt å fjerne. Dessuten har en eller annen tulling limt fast en mobilholder (type gummibelagt magnet) på justeringsknappen til speilene... Hei! Lyset under panseret skal virke det!, men det lyser sammen med parklysene, så de må jo være slått på for at det skal lyse ihverfall! ;-) Virker det ikke da heller, er det vel kabelbrudd... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 1, 2007 Konsekvensen er vel at pakningene ikke tåler det etter en stund:) For øvrig heter denne G 004 000 nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...