#1 Skrevet Mars 9, 2007 Er det noen måte å få fikset displayet til kjørekomputeren i en gammel A4? Er lei av at deler av displayet forsvinner når det begynner å bli varmt i kupeen. Med samme jeg starter, er alt i beste orden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 9, 2007 på min 97 modell så slutta plutselig 3 linjer å lyse... 2 langt oppe og 1 nede... fikk da beskjed om at dette var ødelagt... går visst heller ikke å bare bytte displayet, så måtte bytte hele dash'en... På min var det orginalbestillt bil med hvite skiver fra Quattro GMBH når bilen var ny, så dette kom på 18000,- å få byttet igjen... Heldigvis var dette på garantien... er forresten 5 år garanti på sånt.. muligens mer og... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 9, 2007 18000kr? Det var litt drøyt. Vet det er dyrt men.. Mitt virker jo til og begynne med, men fader sakte ut etter hvert. Er Bare øverste del. Radio/cd delen, men kommer aldri helt bort.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 9, 2007 Er ikke bare litt rått/fuktig luft bak der? Hadde akkurat problem med min fis her også.. Men der ble hele borte.. Tok med instrumentet inn og monterte det igjen etter å fått ligget tørt en dag og da fungerte det helt normalt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 9, 2007 Samme med mitt også, forsvinner sakte men sikkert etterhvert som det blir varmere i bilen, dette er visstnok en svakhet, må bytte hele instrumentet. mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 9, 2007 Er ikke bare litt rått/fuktig luft bak der? Hadde akkurat problem med min fis her også.. Men der ble hele borte.. Tok med instrumentet inn og monterte det igjen etter å fått ligget tørt en dag og da fungerte det helt normalt.. Ok.. Får ta det ut og legge det varmt og tørt et par dager, og krysse fingrene da. Jæ.... irriterene, blir jo sittende og se på det instrumentet mere en veien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...