Bygge om fra trommel til skiver bak

Anbefalte innlegg

Som emne-feltet sier så vurderer jeg å gjøre dette. Bilen er en 98-modell Golf 3 Tdi syncro stv (puh..) Har søkt litt på forumet men ikke funnet noe på syncro-ombygging. Hva trenger jeg ? Forslag til nye deler som må byttes ut og/eller hva slags delebil jeg kan rappe fra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump!

Så stille tråd har jeg vel nesten ikke sett før.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som emne-feltet sier så vurderer jeg å gjøre dette. Bilen er en 98-modell Golf 3 Tdi syncro stv (puh..) Har søkt litt på forumet men ikke funnet noe på syncro-ombygging. Hva trenger jeg ? Forslag til nye deler som må byttes ut og/eller hva slags delebil jeg kan rappe fra.

Utifra det jeg ser i etka så er rallye/g60 syncro eller passat 35i syncro egnede delebiler.På golf 3 er det kun 5x100 på syncro med skiver bak.

Du trenger da calippere,carriere,hjulnav,skiver,klosser og så må du val ha håndbrekkwire fra VR6 syncro golf.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se her ja! Nå kan jeg hvertfall komme igang å få sjekket litt rundtomkring.

Takker!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.