#1 Skrevet Mars 9, 2007 Som emne-feltet sier så vurderer jeg å gjøre dette. Bilen er en 98-modell Golf 3 Tdi syncro stv (puh..) Har søkt litt på forumet men ikke funnet noe på syncro-ombygging. Hva trenger jeg ? Forslag til nye deler som må byttes ut og/eller hva slags delebil jeg kan rappe fra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2007 Bump! Så stille tråd har jeg vel nesten ikke sett før.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2007 Som emne-feltet sier så vurderer jeg å gjøre dette. Bilen er en 98-modell Golf 3 Tdi syncro stv (puh..) Har søkt litt på forumet men ikke funnet noe på syncro-ombygging. Hva trenger jeg ? Forslag til nye deler som må byttes ut og/eller hva slags delebil jeg kan rappe fra. Utifra det jeg ser i etka så er rallye/g60 syncro eller passat 35i syncro egnede delebiler.På golf 3 er det kun 5x100 på syncro med skiver bak. Du trenger da calippere,carriere,hjulnav,skiver,klosser og så må du val ha håndbrekkwire fra VR6 syncro golf. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 26, 2007 Se her ja! Nå kan jeg hvertfall komme igang å få sjekket litt rundtomkring. Takker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...