Bergen: Calipere til urquattro

Anbefalte innlegg

Trenger kanskje nye calipere bak til ur`en, men jeg mener å huske at dette var umulig å få tak i hos møller (kun rep.sett). Noen der ute som vet om en erstatning eller et sted jeg kan få tak i nye??? :):confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Romnes har i hvertfall til min...ikke sjekket på Møller, men det er nok å få tak i fortsatt. Enkelte deler føres lengre av andre butikker enn Møller, men da ikke med Audi/VW stempel, men produsenten er den samme.

 

Mvh

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge de passer og kvaliteten holder mål så spiller det ingen rolle for meg hva som står på de :)

Problemet med de gamle er det vanlige, nemlig at "håndbrekk-delen" på caliperen streiker. Typisk audi problem, har hatt samme problemet på alle audi`ene jeg har hatt : mad :

Itillegg var vaieren ferdig (var kun en vaier på de første quattro`ene), men jeg har fått fatt i nye, en til hver side. Så det må litt ombygging til på caliperen også. Men det tror jeg skal gå greit.

 

Uansett takk for tips! Skal ta og høre med de. De har vel sikkert en nettside og?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

møller skaffer de! men de koster...

bilextra kunne også skaffe da jeg hørte rett før jul.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK. Hvilken årsmodell var det snakk om då? Min er 82, men jeg tror det var etter 85-86 de kom med en vaier på hver side. De caliperene hadde jo vært det beste, for då slipper jeg å bygge om! :) Eneste jeg lurer på er om skivene har samme størrelse på på de forskjellige årsmodellene :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2147106.JPG

 

er det slik den ser ut, fant den i romnes katalogen

 

Ø 36 mm, caliperutførelse caliper med integr. håndbrekk, stål, for bremseskivetykkelse 9,9 mm

 

delenr 2147106

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er mulig. Må nesten vente til jeg kommer meg på land igjen om en ukes tid før jeg får sjekket. Hva er prisen på den på bildet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.