#1 Skrevet Mars 9, 2007 Har en passat tdi (130hk) 4 motion som jeg nylig har chipet (SKN). NBS tok en diagnose test på bilen før dette ble gjennomført og fant en feilkode på en temp føler. Denne har jeg nå byttet. Problemet er at jeg synes vifta/viftene går på fullt kjør mye oftere nå enn tidligere! Vet ikke om dette er et resultat av chipingen eller om jeg evt. har fått feil temp føler. Den føleren som satt i fra før var blå, mens den nye er grønn. Har jeg fått feil føler? Anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 9, 2007 Skal ikke uttale meg om føleren, men at bilen utviklere litt mere varme og derfor treger mere kjøling etter at du har chippet den er vell helt normalt? Hvordan er temperaturen på motoren da? Starter vifta tidligere er før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 9, 2007 Vifta går merkbart mer uavhengig av om jeg har kjørt hardt eller ikke. Jeg har hatt bilen i ca 1 år og kan ikke si at jeg har hørt vifta slik bortsett fra midt på sommeren! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 9, 2007 Da har du sikkert fått en føler som slår ut på kaldere temperatur en den som var før. Vet fattern brukte å bytte før når vi skulle dra campingvogn.. vifta starta jo nesten hele tia, selv uten vogna.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 9, 2007 Du er nok inne på noe der... Skal ta med meg den gamle føleren til møller så får jeg se hva de sier:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 10, 2007 Har nok ingen sammenheng med chippingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 24, 2007 Da var problemet fikset. For det første hadde jeg fått feil føler. I tillegg hadde jeg byttet føleren som sitter på radiatoren. Ikke rart vifta gikk som f.. Har fått bestilt den andre føleren som måler vanntemp i motor. Var denne som gav feilkoden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...