#1 Skrevet Mars 9, 2007 noen som har liggende en dyna mo til golf 2 gti, eller noe som passer, sittr hella dynamo på den nå, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 9, 2007 Prøv deg på en PM til Roger Hjelmseth eller Svein Tore Dalby. Skulle ikke forundre meg om en av dem har noe på lager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 9, 2007 noen som har liggende en dyna mo til golf 2 gti, eller noe som passer, sittr hella dynamo på den nå, Kompis av meg har en golf motor liggende.. mulig det er dynamo på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2007 Tror jeg skal ha en liggendes. Men vet ikke hvordan denne er. Kan se om jeg finner den etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 10, 2007 jeg har også! opp til flere;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 10, 2007 jeg har også! opp til flere;) pris og hvor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 11, 2007 østre toten altså på lena! kom med 200 kr så er den din! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 11, 2007 kom en kompis på døra med en i dag, s¨da ordner det seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...