#1 Skrevet Mars 9, 2007 Hvordan finner jeg lettest ut om det er fjernstyrt sentrallås på bilen min. Er en 96 passat court. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 9, 2007 Hvordan finner jeg lettest ut om det er fjernstyrt sentrallås på bilen min. Er en 96 passat court. Det er ikke særlig lett. Du må isåfall åpne pumpen og se om printet for radiodelen er der. Andre alternativet er å forsøke med korrekt fjernstyring til den, og prøve å kode opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 9, 2007 Det er ikke særlig lett. Du må isåfall åpne pumpen og se om printet for radiodelen er der. Hvordan i all verden ser jeg det? Hadde jeg hatt nøkkel så hadde jeg vel visst det. Er det mulig å se med vag-com? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 9, 2007 Hvordan i all verden ser jeg det? Hadde jeg hatt nøkkel så hadde jeg vel visst det. Er det mulig å se med vag-com? Det er noe du bare ser. Evt. send pumpa til meg så skal jeg sjekke dette for deg. Det er ikke mulig å se med VAG-COM nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 9, 2007 Jeg får se hva jeg får til. Kanskje møller har oversikt over om det ble levert med fjernstyring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 9, 2007 Jeg får se hva jeg får til. Kanskje møller har oversikt over om det ble levert med fjernstyring? Mulig dette kan sjekkes hos Møller ut fra bilens pr-nummere. Dvs. hva slags utstyr bilen ble levert med. Derimot usikker på om hiddenene er oppdatert på en bil som er blitt såpass gammel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...