Anbefalte innlegg

Er det noen som kan fortelle meg hvor den sitter i en Audi 2.0E cab fra 96? Hørt så mye forskjellige (motstridene opplysninger mellom Møller verkstedene) Noen påstår at den kan ligge under teppe på pasasjer siden, noen mener den sitter på selve ABS modulen (der alle rørene kommer ut). At den modulen er en elektrisk/hydrualisk enhet,og at elektronikken er integret i den. Men det har ikke jeg noe tro på. Jeg mener f.eks på S2 så sitter den ved siden av battriet under baksete, men det gjør den ikke på caben. Noen som har tips hvor jeg skal begynne å lete?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke sikker på hvordan det er på cab, men jeg har en hjerne bak trekket i bagasjerommet på venstre side. kan dette være ABS hjernen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var all info jeg greide å lure ut av lokale Møller forhandler. De viste heller ikke hvor den ligger.

Gatebil_2004_Rudskogen_09-11.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.