#1 Skrevet Mars 9, 2007 Har fått en ule lyd når bilen står på tomgang,blir borte når jeg ruser bilen men kommer igjen når den går på tomgang. Lyden kommer i fra pedalene høres det ut som når jeg sitter i bilen,lyden kommer og går når jeg pumper/trår til på bremsepedalen. Synes bremsene har blitt så myke i det siste også,må trå pedalen så langt inn før bremsene biter skikkelig. Har nettopp byttet bremseslanger foran og luftet dette ordentlig,så er ikke luft i systemet. Er bremsekraftforsterkeren dyr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2007 Ingen som har vært borti dette før? Får ikke opp noe feilmeldinger med VAGcom,men lyden blir borte når jeg pumper med bremsepedalen,men når jeg slutter og pumpe kommer ulelyden.. *uuuuuuu* Lyden kommer i fra pedalene,noen "pumper"bak pedalene som det kan ule av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2007 Se etter spekker i vakuumslangene, det har jeg sett flere ganger på vag, og det gir gir en suse eller pipelyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 11, 2007 Se etter spekker i vakuumslangene, det har jeg sett flere ganger på vag, og det gir gir en suse eller pipelyd Hmm,ok. Men har ikke suse/pipelyd,men det uler *uuuuuuuu*. Og høres KUN på tomgang,lyden høres ikke i motorrommet heller,kun under ved pedalene.. Og når jeg pumper med bremsepedalen blir lyden borte,men med en gang jeg slutter og pumpe kommer den igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 11, 2007 Ingen som har noen anelse om hva det kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...