Anbefalte innlegg

Driver for tiden å skal montere på fmic, og har funnet ut at det er dårlig med plass i s4-fronten. Hvordan er det med frontfanger fra S6? Regner med det er litt bedre plass.. Passer denne rett på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei,men du må kjøpe nye fester på møller!dem passer rett på og koster ikke mange kr..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nye fester? Kan du forklare litt nærmere? Skjønte ikke helt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den passer rett på jah..men du må ha nye feste braketter..er litt forsjell på s4 og s6 fangerene i festene..men alt er bolt on når du har festene...

 

s6vss4.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden S6 fangeren er breiere enn S4 vil vel den stikke utenfor skjermene på begge sider. Skjermene på S6 er også breiere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det uaktuelt nå med en gang ihvertfall. Ska da alltids klare å presse ic bak fangeren på et vis.. :) ALT går!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det uaktuelt nå med en gang ihvertfall. Ska da alltids klare å presse ic bak fangeren på et vis.. :) ALT går!

 

for ikkke innunder den icn. helt uten vidre på s6 heller.. må kappes og ornes en del for og få plass..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

akkurat, ja. Nei, ska prøve meg idag, tenkte jeg. Bare å ha alt klart til lakkering ihvertfall, for etter det skal det IKKE gjøres noe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kor får dåkke d at s6 fangeren er breiare en s4 fangeren då? d e jo heilt tull...kjører sjøl med s6 fanger og s4 skjermer og passer perfekkt d..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

i SÅFALL, skal jeg ha meg s6-fanger! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.