#1 Skrevet Mars 9, 2007 Driver for tiden å skal montere på fmic, og har funnet ut at det er dårlig med plass i s4-fronten. Hvordan er det med frontfanger fra S6? Regner med det er litt bedre plass.. Passer denne rett på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 9, 2007 Nei,men du må kjøpe nye fester på møller!dem passer rett på og koster ikke mange kr.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 9, 2007 Nye fester? Kan du forklare litt nærmere? Skjønte ikke helt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 9, 2007 den passer rett på jah..men du må ha nye feste braketter..er litt forsjell på s4 og s6 fangerene i festene..men alt er bolt on når du har festene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 10, 2007 Siden S6 fangeren er breiere enn S4 vil vel den stikke utenfor skjermene på begge sider. Skjermene på S6 er også breiere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 10, 2007 Da blir det uaktuelt nå med en gang ihvertfall. Ska da alltids klare å presse ic bak fangeren på et vis.. ALT går! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 10, 2007 Da blir det uaktuelt nå med en gang ihvertfall. Ska da alltids klare å presse ic bak fangeren på et vis.. ALT går! for ikkke innunder den icn. helt uten vidre på s6 heller.. må kappes og ornes en del for og få plass.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 10, 2007 akkurat, ja. Nei, ska prøve meg idag, tenkte jeg. Bare å ha alt klart til lakkering ihvertfall, for etter det skal det IKKE gjøres noe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 10, 2007 kor får dåkke d at s6 fangeren er breiare en s4 fangeren då? d e jo heilt tull...kjører sjøl med s6 fanger og s4 skjermer og passer perfekkt d.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 10, 2007 i SÅFALL, skal jeg ha meg s6-fanger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...