#1 Skrevet Mars 9, 2007 Noen som har peiling på navn,delenr på "røret" som kommer ut av motor rett under toppdekselpakningen i bakkant av motor!(for kjølevann,mulig nå returslange den går innpå) Festet med to skruer på motoren!(som en brakett av noe slag??!! Litt dårlig forklart men.... På forhånd takk!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 9, 2007 048 121 145 B >> motorkode ABT, ABK evt 026 121 144 E >> ABM, ABB, ADA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 9, 2007 Takk for kjapp respons! Grei sak å skifte denne braketten eller?/kostbar sak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2007 Kurrant sak... Tror den sitter i 2 umbrako bolter, eller 2 10mm bolter... Kan vel ikke koste all verden... Om den er dyr så får du sende meg en PM så skal jeg sjekke om jeg har en i garasjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 10, 2007 Den koster ikke stort nei, men når du skal bytte den, så er det sikkert erodert litt metall ut av blokka, slik at det kan være litt vanskelig å få tett. Jeg brukte litt sånn pakningsmasse, oransje greier, og la nedi gropene før jeg satte den på. Da ble det helt tett og fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 10, 2007 Takk Takk Kosta 160,- pluss ny pakning på Møller!!Etter litt prakk er den no skifta,trangt bakom dær sa du! Tett no ihvertfall: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...