#1 Skrevet Juli 13, 2004 Jeg skal bytte ut blinklysene til hvite, både i front og på skjermene. Hvordan gjør jeg dette? Jeg skal også i samme slengen sette inn lys i front ved blinklysene. Skal disse bare koples til parklysene? Har hørt at det skal ligge kabler klart i front til tåkelys, men har ikke sjekket enda. Noen som har noen blinklys og tåkelys å anbefalle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 13, 2004 Opprinnelig postet av Stian Thune Jeg skal bytte ut blinklysene til hvite, både i front og på skjermene. Hvordan gjør jeg dette? Jeg skal også i samme slengen sette inn lys i front ved blinklysene. Skal disse bare koples til parklysene? Har hørt at det skal ligge kabler klart i front til tåkelys, men har ikke sjekket enda. Noen som har noen blinklys og tåkelys å anbefalle? Blinklysene foran får du ut ved å ta av dekslet som sitter ved siden, her bruker du et skrujern til å vippe ut fra "blinklys siden", blinklyset er bare "klipset" fast! Bl.lys på siden er litt "værre" å ta av, her må du bruke et skrujern til å presse ut fra siden, men vær JÆ.... forsiktig så du ikke skraper opp lakken! Når det gjelder lys ved siden av blinlysene, så tenker du sikkert på tåkelys ja. Skrev litt om montering i en annen post du hadde! På de fleste G3 er de ikke lagt opp til tåkelys, men montering er såre enkel såfremst du har rett lysbryter! Når det gjelder typer av tåkelys, så vil jeg anbefale enten Zkw(de breie) for lysets skyld eller de glassklare som bl.a Autospar selger for skjønnheten skyld! Et tredje alternativ er den typen som jeg har, men disse krever en del tilpassing samt at du må bestille deler fra England, ingen i Norge som selger! De peneste blinklysene er glassklare, selges hos Autospar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 13, 2004 Zkw? Koster, og finnes hvor? Har sett på de på autospar ja, de er pene. Men jeg har lest noe om at dette egentlig ikke er tåkelys?! Husker du skrev litt om tåkelys i en tidligere post ja Jeg har en lysbryter med 0, parklys og nær/fjernlys. Har sett litt under panseret etter de ledningene du fortalte om, men er god og grønn..og er ikke helt sikker på hva jeg skal se.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 13, 2004 Zkw er navnet på en type tåkelys, lyser bra! Hadde slike før: Slik skal lysbryteren din se ut hvis det er beregnet tåkelys foran: Sort "dings", som du ser på bildet, så har jeg brukt en strømstjeler på den rette ledningen: Lysene på Autospar skal ifølge G3 eierne på Bilforumet gi bra lys, har ikke prøvd dem. De du tenker er Hellas "Daytime running ligths" og er vel en form for kjørelys 5w pære og greier: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 13, 2004 De tåkelysene du hadde koster? Var akkurat noe sånt jeg tenkte på! Takk for bildene, nå vet jeg akkurat hva jeg skal se etter, og bryteren ser slik ut ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 13, 2004 Fælt til mas da;) http://www.autospar.no/znet_lykter_20025.htm Du må ha 2stk Ps: Oppgi i bestillinge at du er Vacn medlem(husk medl. nummer) og du får 10% rabatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 13, 2004 Fant de faktisk nettopp selv. Var litt dyrere enn jeg hadde tenkt, menmen..hjelper jo litt med rabatt. Takk for hjelpen!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 13, 2004 Jeg kjøpte originale tåkelys til en 95 GTi en gang, og da fikk jeg med "ledningsnett". Var bare å koble den inn i en kontakt som lå klar. Brukte vel 20 min fra A til Å tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 13, 2004 Kjøpte på møller da? Kosta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 13, 2004 På Møller ja... Men dette er ..... tja.... 5 år siden, så jeg husker ikke helt prisen. Men den greier du helt sikkert å skaffe selv hvis slår på trå`n til dem. 5000,- kanskje.. Komplett med lysbryter... Husker ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 14, 2004 Da tror jeg nok jeg går for Autospar alternativet, synes 1800,- er dyrt nok for tåkelys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...