Anbefalte innlegg

noen som har ett tips om forskjellige steder jeg kan kjøpe ett sporingssystem til bilen ?

Mvh Kenneth

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med buddy funksjon med en mobil gjemt i dasjen eller noe slikt!? Vil det virke greit?

De trackguard systemene blir jo ganske dyre...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjensidige har.. Koster vel 3000,- så 1500 i året etter første året tror jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til S3? Er det ikke bare å holde kontroll på nøklene? Prata med en etterforsker i politiet, sa at de aller fleste stjålne biler av nyere sort var nøkkelstjelt?

Men man kan vel aldri være for forsiktig med "barna" sine.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har guardsystems sitt i RS2'n. Mest egentlig fordi jeg vil at hvis noen stjeler den (gud forby) er det veldig stor sannsynligehet for at de blir tatt, og at jeg får den tilbake selvsagt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil ikke ha igjen bilen min hvis den blir stjelt jeg, Aner ikke hvordan den er behandlet også er det erstatning bare for synlige skader. Da er det bedre å få igjen markedspris og glemme hele greia. Bare min mening :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til S3? Er det ikke bare å holde kontroll på nøklene? Prata med en etterforsker i politiet, sa at de aller fleste stjålne biler av nyere sort var nøkkelstjelt?

Men man kan vel aldri være for forsiktig med "barna" sine.. ;)

Har vært noen rettsaker pga det her.... Såvidt jeg husker så fant de ut at det gikk å stjele nye biler uten at eier har vært innblandet å. : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.