#1 Skrevet Mars 10, 2007 Heisann. Kjøpte meg en audi a4 avant 2000 mod. for ca 2 uker siden. Og for ikke lenge siden så begynte "airbag" og lyse,så jeg lurte på om noen i distriktet har utstyr til å kunne ta en diagnose test på den å kansje finne ut hva feilen kan være? Mvh sven 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2007 Eg har nå utstyr eg då! Kan sikkert kjøra ein diagnosetest på bilen din ein dag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2007 Wild guess : Stikket til airbagen som ligger i førersetet,hadde det problemet på min og det skulle visst være et kjent problem på disse bilene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2007 Eg har nå utstyr eg då! Kan sikkert kjøra ein diagnosetest på bilen din ein dag! Hadde vert fint om vi hadde fått det til en dag:) Når passer det for deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 10, 2007 Wild guess : Stikket til airbagen som ligger i førersetet,hadde det problemet på min og det skulle visst være et kjent problem på disse bilene. Har prøvd å "riksle" litt i kontakten uten resultat.Er svært fersk når det gjelder Audi så jeg tør ikke å skrue for mye på det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 11, 2007 Må vel nesten se om me kan få te någe. Har ikkje tid før på onsdag, men me kan jo se om me får te någe då... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 28, 2007 Hei på deg, jeg hadde samme problem på min for 3 år siden, jeg fjerna kontaktene som går til airbagene i setene og lodda ledningene sammen istedet. Har ikke hatt problemer med airbaglys etter dette. Jeg blei tipsa av en kammerat med en 97 mod A4 som hadde samme feil..tydeligvis et vanlig problem på disse bilene. Du må slette feilkodene etterpå med f.eks VAG-Com. NB! Kople fra batteriet før du begynner og HUSK..Det er på eget ansvar å tukle med airbager.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 29, 2007 Har prøvd å "riksle" litt i kontakten uten resultat.Er svært fersk når det gjelder Audi så jeg tør ikke å skrue for mye på det:) Selv om du får kontakt igjen (dersom problemet ligger her) vil ikke lampa slokke av seg selv. Men feilen vil da komme opp som sporadisk på diagnose apparatet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 29, 2007 Takker for svar:) Tar nok bare en diagnose på den å ser hvor feilen ligger. Trur jeg skal overlate tuklinga med dette til noen som har mer peiling på dette enn meg. Er ikke noe særlig kompetent til slikt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 30, 2007 Hvis du alikevel skal levere bilen ifa deg for å få dette fikset så kan du jo bare få diagnosen stilt på verksted også??? KVÅL AUTO har vel slikt utstyr å der har vi jo litt % og vel???? (Nå e ikje eg noge "handyman" ,men eg hadde ihvertfall ALDRI skrudd på gullet mitt sjøl....) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 31, 2007 Har en kompis som har et airbag-problem her... Airbag-lyset lyser konstant, og jeg lurte på om noen av dere vag-com buffs kan gjøre noe med det? Mener at problemet bare oppsto en gang batteriet var tatt av... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...