Stavanger: Noen av dere som er innom knoksen?

Anbefalte innlegg

Hei

 

Hvis noen av dere titter innom knoksen nå og da, kan dere ta kikke etter en grill list til meg? sånn over 4 lykter? Har grill med de ekstra lysa i grillen og kunne tenkt meg en grill list over alle de 4.

 

Jeg bor på Tau så det er litt tungvint å renne innom knoksen i tide og utide :) Så derfor håpte jeg att dere som er nærmere kunne tatt en titt hvis dere skal dit.

 

Frode

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg skal sjekke om eg har ei liggendes som du kan få. men eg er ikke 100% sikker på om eg har den enda.

 

 

lasse

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom for noen dager siden, og da var det ikke en eneste Golf inne, men det var i bøtter og lass av Audi 80'er.. (1,8S)

Mulig jeg stikker innom en liten tur til uka og kikker litt igjen, om det er lite å gjøre på jobben :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hæ? sist jeg var innom, kregla det jo med golfer!

 

Uansett, kan se etter når jeg stikker innom neste gang... er der ganske ofte :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Takker folks :) Jeg jobber skift, og da er det jammen ikke lett å reise innom knoksen mens de ennå har åpent :)

 

Frode

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er denne plassen seriøs ?

 

En kolega kjøpte et hengerfeste til en toyota der.

Viste seg å være hjemme sveiset og det elektriske var bare klippet tvert av.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er denne plassen seriøs ?

 

En kolega kjøpte et hengerfeste til en toyota der.

Viste seg å være hjemme sveiset og det elektriske var bare klippet tvert av.

 

Vel...det er jo et bilopphuggeri! Så jeg tviler på at de driver med kvalitetssikring av delene.

Som regel må du selv gå inn og skru av de delene du vil ha hvis du finner en bil som er i ok stand.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.