Tips/råd ang inpress 9x18 på S6 C4

Anbefalte innlegg

Som topic sier... hva slags innpress bør jeg velge for å unngå subbing? eller vil 9x18 subbe automatisk med normal senk (ca 50mm)

Noen som har noen gode priser å¨Compomotive MO i den storleiken?

3400,- pr felg er veil pris hos kollevold hvis jeg ikke husker helt feil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderte en stund 9x18 MO til min egen S4. Står i felgprogrammet at de leveres i ulike "innpressintervaller". ET14-29 og ET30-40 er de interessante i "vårt" tilfelle. Vet at felger med ET28 og ET32 er like i utseende hvis det skal ha noe å si (siden felger med ulik inpress kan variere i design som det står).

9x18 har ihvertfall ingen ting med subbing å gjøre. Det er det dekkbredde og innpress som avgjør. Etter hva jeg har erfart mener jeg det skal være plass innover til 9" felg med ET40 forran ihvertfall. Med samme innpresset skal det være plass til 245 dekk. Er mer usikker på hvor i innerskjermen det vil subbe først når bilen blir skikkelig lav. Bak er det MASSE plass innover og grei plass utover. Du kan ihvertfall være sikker på å ikke subbe med 225/235 dekk og ET35. Med 245 gateslicks og masse senk er jeg usikker på hva "ideell" ET bør være.

Håper du går for slike, så kan jeg se hvordan det hadde blitt på min. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar:) Hadde 8x17 med 245 dekk før uten at det subbet noen steder..

med 9" felg så må jeg nok ha 245 for at det ikke skal bli bananstrekk på dekkene vil jeg tro.

Gjelder bare å finne et sted der man kan få pruta ned prisen litt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.