#1 Skrevet Mars 10, 2007 Jeg har nettopp kjøpt meg en HEX-USB+CAN vag-com kabel med nyeste programvare (607.3). Selvfølgelig klør jeg i fingrene etter å kople denne opp mot bilen og leke. Men så lurer jeg litt; kan jeg ødelegge bilen med denne? Hva kan jeg ødelegge? Og hva skal til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2007 Så lenge du ikkje forandrer på noen verdier kan du ikkje ødelegge noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2007 Sånn mens vi er inne på temaet. Kan det omprogrammeres noe artig på en 97mod. A4 B5? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 11, 2007 Jeg har nettopp kjøpt meg en HEX-USB+CAN vag-com kabel med nyeste programvare (607.3).Selvfølgelig klør jeg i fingrene etter å kople denne opp mot bilen og leke. Men så lurer jeg litt; kan jeg ødelegge bilen med denne? Hva kan jeg ødelegge? Og hva skal til? Det er fullt mulig å gjøre bilen ubrukelig med VAG-COM. Men så lenge du holder deg til "SAFE" funksjoner så burde du ikke klare å gjøre det store. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...