#1 Skrevet Mars 10, 2007 Hei Jeg vil/skal senke Passaten. Vil ikke ha høydejusterbart. Har innsett at jeg ikke bør senke med bare fjærbytte.. trenger dempere og. Da er spm: Hvordan kan jeg komme meg relativt rimelig unna med et skikkelig senkesett. F.eks. H&R, Eibach..koni..gud vet. Vurderer 60/40.. Noen som har gode tilbud til meg? Eller vet om noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2007 Jeg har jo allerede fortalt deg at KAW 60/40 og gule Koni er the schizzle.. Alternativt kan du kjøpe komplett kit fra KAW, pluskit eller performance kit. Se http://www.fahrwerke.de Ser at de faktisk har 75/45 også - det må da bli lavt nok i hvert fall.. Frederik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 11, 2007 Eibach har knallbra senkefjærer. Kjøpte mine for en ok medlemspris på Norsk Bildelsenter Har hatt Eibach i mange år på flere biler. Knallbra fjærer. Senker ok, og kvaliteten er veldig bra. Mye dritt på markedet innen styling/tuning... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 11, 2007 Jeg hadde eibach på Golfen min. De var kanongode..dog litt for harde syns jeg. Både fjærer og dempere. De kostet meg 8000 kr. Må slippe en hel del rimeligere unna denne gangen .. håper jeg. Men vil ikke ha noe dritt heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 12, 2007 Går fint med bare fjærer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 13, 2007 Oppdaget disse her nå. Har noen erfaringer med disse? Ser rimelig ut .. lang leveringstid?... forhåndsbetales.. http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=6853 Jeg må få kjøpt senkesett snart. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 13, 2007 lest litt betingelser.. ikke aktuelt nei.. risikerer jo milevis venting.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 14, 2007 Har det FK settet på min Passat 3b nå jeg. Har både 35mm og 55mm senkefjærer til det. Greit nok sett d. Har egentlig solgt settet til en her på forumet, men hakke hørt mer fra han... Venter på at han skal gi meg tilbakemelding. Hvis ikke jeg hører noe fra ham før fredag er settet fortsatt til salgs for 2500kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 15, 2007 BUMPETIBUMP.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 16, 2007 Hva er den generelle anbefalingen? 40/40 eller 60/40? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 16, 2007 Jeg hadde gått for 60\40 i alle fall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 16, 2007 Ja det er det jeg også tenker.. men hører litt her og der at bilen blir ubrukelig lav.. hehe. Er klar over at den vil bli lav.. det er jo poenget sef. ,, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 16, 2007 Hmm, 60/40 må da bli jævlig subbing foran av slikt... Synes min fabrikksenka 01 3BG er ganske lav som den er:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 16, 2007 Hadde eibach senkesett på passaten min før.Funka bra det har kjøpt inn et senkesett fra cobra som jeg skal sette på A6'en snart. Cobra fikk mye skryt her på forumet.Billigere enn eibach var det også. Jeg har bare kjøpt 30/20 senk . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 16, 2007 hadde gått for 60/40 grunnet at du skulle ha 18" (?) felger. bare å kjøpe felger med samme inpress som orginale felgene, så går dette som smurt. mener ET på disse er 35 eller 37. (?) Kjører selv med 20" med ET35 hvor orginalt er et45(husker jeg riktig?), dette subber bare ved full sving. senk 35mm fjærer (Vogtland) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 16, 2007 ja, planen er å kjøpe 18" med innpress 35. Med 60/40 får den det rette stuket i mine øyne. 40/40 er jo veldig safe. Med 60/40 blir i allefall forskjellen på hjulbuene eliminert. FOrrige bilen min, Golfen, hadde jeg 40/40 og der var der litt mer luft i hjulbuen foran.. Hva er i denne anbefalingen ang dempere? Fk? Akx? eller de der alko gassdempere? det disse jeg nå står mellom.. Fk blir vel litt for hardt da de er beregnet for banekjøring? Jeg kjører "vanlig".. litt aktiv kjøring blir det innimellom, men ikke banekjøring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 16, 2007 Hva med 50\30 senking? Det kan du få kjøpt på http://www.soundstyling.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 17, 2007 30 blir vel ikke nok bak .. Er det ingen som har erfaringer med akx-demperne og alko gassdemperne? Hvilke man bør velge sett i forhold til bruk, subbing osv.. Jeg er på bestillingens rand bare jeg bestemmer meg for demperne.. Blir veldig glad for innspill!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 18, 2007 hei slenger meg på jeg og, med ny-innkjøpt passat har jeg sikre planer om å senke den til våren. men jeg har veldig lenge hatt lyst på justerbart. og tenkte jeg skulle koste på meg det denne gangen. fant disse på norskbildelsenter til en ganske grei pris. men er dette bortkastede penger hvis en ikke bruker litt mere penger på det?? hva syns dere? http://193.213.24.227/4daction/WA_Bilder/?Vare=12713&ASP=2541186&Type=VW&Model=Passat&Year=2001&Back=WA_Katalog+ASP=2541186+Type=VW+Model=Passat+Year=2001+Klasse=11 eller dette http://193.213.24.227/4daction/WA_Bilder/?Vare=10458&ASP=2541186&Type=VW&Model=Passat&Year=2001&Back=WA_Katalog+ASP=2541186+Type=VW+Model=Passat+Year=2001+Klasse=11 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 19, 2007 Bumper denne her litt jeg.. Er det ingen som har erfaringer med akx-demperne og alko gassdemperne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 19, 2007 Ang. Weitec vs. KW. NBS sier selv (off the record) at man uten tvil bør gå for KW. Prisforskjellen er minimal, men funksjonaliteten er mye bedre på KW og spesielt på sikt. Vet om flere som har hatt problemer med å justere Weitec når de har sittet på en stund. Når man først skal bruke rundt 10.000kr på dette bør man gå for det beste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 8, 2007 noen som hvet vem som leverer 60/40 i norge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 27, 2007 Jeg bestilte H&R CupKit 50/40 fra Autopower rundt den 20.04. Fikk vite nå at det ikke er produsert enda og at det kan ta 8 uker til før jeg får det.. Fikk et alternativ da: 35/35 H&R fjærer og Bilstein dempere. De kan jeg få raskere. Jeg vil ha 50/40 sef.. Skal jeg vente eller klinke til med 35/35? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 27, 2007 Jeg bestilte H&R CupKit 50/40 fra Autopower rundt den 20.04. Fikk vite nå at det ikke er produsert enda og at det kan ta 8 uker til før jeg får det..Fikk et alternativ da: 35/35 H&R fjærer og Bilstein dempere. De kan jeg få raskere. Jeg vil ha 50/40 sef.. Skal jeg vente eller klinke til med 35/35? Hadde samme problemet da jeg kjøpte H&R cupkitet til Golf caben min. Måtte vente i en hel evighet!!! Tok 3mnd før jrg fikk mitt! Avbestill senkesettet å kjøp et annet sett ifra en annen leverandør som kan skaffe d raskere, el kjøp på Ebay... Det er min anbefaling.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...