#1 Skrevet Mars 10, 2007 Vurderer å sette på igjen klima radiator på bilen min etter ett lite uhell i vinter. Er det noe problem å få dette tett igjen, eventuelt noe jeg bør passe på. Radiatoren jeg skal sette på er ny. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 11, 2007 Kjører du rundt uten klima radiator sier du?? Da håper jeg du har plugga/tetta resten av klima-røra imellomtida, ellers ryker tørka di... Du bør kanskje utdype spørsmålet ditt litt bedre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2007 Alt er plugga, tenkte på pakninger som sitter på de røra. Det fulgte selfølgelig ikke med den nye radiatoren. Er det bare å skru til som vanlig å se glad ut så er alt tett?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 11, 2007 Hvis du tenker på de O-ringene, så skal de ideelt sett byttes. Men har du de gamle hengende på er det bare å prøve. Sikkert god sjangs for att de holder tett, bare de ikke er skadet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...