#1 Skrevet Mars 10, 2007 Hei då har me leigd Eikås 6 Mai for og ha litt banekjøring for og friske opp litt i kjøre egenskapene før Våler treffet og resten av sesongen:) Håper det er folk i klubben som syntes dette høres gøy ut og vill være med. Kommer meir info på http://www.SBT-tuning.no om noken dager. Det vil bli på mld for dei som vil kjøre så me får ein viss peile pine på kor mangen som kjem. Ingve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2007 Dette har jeg så absolutt lyst å prøve:) , så om jeg er hjemme den dagen er jeg garantert med: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2007 Dette blir knall, her er det bare å stille opp:) Ser ut som de små bilene ikke skal ha sååå mye forsprang lengre: http://www.nmkbergen.no/aktiviteter/2006/20061202_gokartbane/index.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 11, 2007 E dieseldyr godkjent for banekjøring??? Tviler på quattroèn e ferdig, så då får det bli det nest beste alternativet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 11, 2007 Det var da som pokker da... Jeg skal ha konfirmasjon denne dagen: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 11, 2007 ser ut til at jeg og golfen har mulighet hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 11, 2007 Jeg er med!! har sikkert fått ny bil til dette, men det blir nok syncroen som for prøve seg tenker jeg!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 11, 2007 Vi stiller med Syncro og Rallye. Dette blir gøy. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 12, 2007 Her er det fritt frem for alle merker eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 12, 2007 Vi har veldig lyst til å stille med corsaen, så kanskje TTen sniker seg utpå banen en tur den og..... hvem vet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 12, 2007 Jeg kommer også en tur!! Bra tiltak gutter!! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 12, 2007 Her er det fritt frem for alle merker eller? I utgangspunktet JA. Så lenge det er normale biler med sunn:evil: sjåfør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 12, 2007 Tror det er lengre mellom de sunne sjåførene enn det er mellom de normale bilene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 12, 2007 Bah... 6. mai har jeg fremdeles 6 dager igjen på Sørlandet. Jaja:/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 15, 2007 6 Mai Då før eg prøve å stille 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 15, 2007 Faen jeg kom nettopp på at jeg er på Cruise da!!..... GRRRRRRRRRRRR... Men husk og ta MASSE bilder TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 15, 2007 6 Mai Då før eg prøve å stille Klart du skal stille! Kommer med ur`en min hvis an e ferdig, men hvis ikke blir det vel en stripe med "traktoren" istedet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 16, 2007 jeg er med:)når er det street legal??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 19, 2007 Klart du skal stille! Kommer med ur`en min hvis an e ferdig, men hvis ikke blir det vel en stripe med "traktoren" istedet He he blir nok med ein like sabben quattro .. går litt betre då men . like grett at den er litt stygg så kan eg satse harere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 22, 2007 Får ikkje meldt meg på . Kan vere noko eg gjere feil men. : bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 23, 2007 Send mail til post@sbt-tuning.no med biltype og navn. Så blir du ført opp på lista. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 31, 2007 Me får håpe på samme vær som nå i veka. Då vert det knall. Har grillet 5 dager denne veka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 23, 2007 Da har me bestemt oss for kordan kjøringen skal bli. Fri kjøring fra 1200 da får ein varmet opp litt:) 1 eller 2 runder med tidtakning på dei som ønsker det fra kl1300 Etter tidtakning blir det frikjøring fram til kl1700 På fri kjøring vert det sluppet utpå 2-3 biler av gangen som får kjøre 2-3 runder før ein vert vinka av og nye kommer inn. Tidtakning med 1 på banen om gangen. Ingve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 24, 2007 Det er som bare HEL(%% at jeg skal på cruise akuratt når dette er da... TThomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 24, 2007 I utgangspunktet JA. Så lenge det er normale biler med sunn:evil: sjåfør Er jg en sunn sjåfør? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...