Hva har skjedd???Lyder på Passat 3B

Anbefalte innlegg

Kom noen merkelige "skrapelyder" her om dagen, lurte litt på om det var clutchen.

Men i morges da jeg skulle hjem fra nattvakt stoppet bilen, døde liksom. Skrape lyden ble mere intens da jeg startet bilen igjen. Åpnet panser, lyden fra foran motoren. Virker som det er noe ved vifte reima. Lå også noe "alu spoon" ved siden av vifte reima der.. Er det noen av disse hjulene der som har tatt kvelden??? Hva har skjedd?? Dyrt??: bh :

Bilen er en Passat 3B 97 mod, 1.6

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har Grenland Auto konkludert med at, servopumpe, vannpumpe, register reim or registerreim strammere må byttes.: bh :

13000 fikk jeg som pris for deler og arbeid, er dette ur dyrt??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo høre med elite auto, holder til på kjørbekk. Kan hende det blir billigere der. Var hvertfall billigere for meg å bytte regreim der iforhold til grenland auto.

Tlf til elite auto er 35590224

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tipset, Elite tok 8600 for deler og jobben.. Vi snakker forskjell: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Elite auto tar nok en helt annen timepris en møller ;) Var hvertfall det som var den store forskjellen hos meg, delene var ikke spes billigere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.