#1 Skrevet Mars 10, 2007 Passer 18"x8.5" eller 19"x8.5" på golf iv uten å valse? Hvilken dekkbredde anbefales i tilfelle? Må vel nesten ha litt strekk. ps: har prøvd å søke, men får bare opp en hvit side når jeg søker på mer enn 2 ord. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 11, 2007 Skal ikke være noe problem med org fjærbein. Største problemet blir at med gewinde så tar felgene i demperen/ justeringsmutteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2007 Tror dette har vært oppe sånn ca 100 ganger før 8,5" felg med f.eks. 225 eller 235 dekk går helt greit på med korrekt innpress. Denne Boraen (medlem her) har 9,5 og 10x19 og mener det ble sagt at dette er uten at skjermene er valset, kun falsen som er brettet inn: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 11, 2007 Skal ikke være noe problem med org fjærbein. Største problemet blir at med gewinde så tar felgene i demperen/ justeringsmutteren. aha det er jo ikke noe gunstig. må gå ned til 8" for at det skal gå klar da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 11, 2007 Tror dette har vært oppe sånn ca 100 ganger før 8,5" felg med f.eks. 225 eller 235 dekk går helt greit på med korrekt innpress. Denne Boraen (medlem her) har 9,5 og 10x19 og mener det ble sagt at dette er uten at skjermene er valset, kun falsen som er brettet inn: ja jeg vet at det har vært oppe ørten ganger før. =) hadde du lest hele første posten så hadde du sett at jeg har prøvd å søke uten hell. Var noe rart med søkemotoren. korrekt innpress vil si originalt innpress da? jeg må nok kjøre samme bredde foran og bak pga 4motion-opplegget. hadde vært ålreit å fått dekk og felg litt lenger ut i hjulbuen enn det er originalt.. det ser ganske teit ut nå har også tenkt å senke kjerra, men er usikker på om jeg skal gå for gewinde eller bare bytte fjærer..kan ikke senke for mye heller for da subber akslingene i stabstaget osv osv. bah. =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 11, 2007 Hvis du ikke skal senke så mye at stab staget tar i akslingen så får du heller antagligvis ikke problemer med at felgene tar i justeringsmutteren. For å unngå at felgene tar i mutteren så må du få dem lengst mulig ut. Men det laveste du kan gå i et som blir godkjent er vel et 33 - nermeste blir da et 35. Så godkjent får du problem uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 11, 2007 er kanskje greiest med 40mm senkefjærer og 8.5" bredde, og original et. bør vel ikke bli noe problem med godkjenning der så lenge tuv er i orden? du vet vel ikke tilfeldigvis om golf iv 4motion er høyere enn med fwd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...