#1 Skrevet Mars 11, 2007 I dag sluttet plutselig parklyset på høyreside foran å fungere.. Jeg har prøvd 3 pærer, ingen av de fungerer. Hva kan være feil? (lampelyset lyser i dashen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 11, 2007 Er ikke så mye som kan være feil da. Får den strøm? Får den jording? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2007 Har ikke du kliss ny bil?? Møt opp på møller 07.30 å få de til å fikse det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 11, 2007 Sikring som er gåen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 11, 2007 lite sannsynlig at der er en sikkring til en pære da.. da hadde det isåfall manglet lys i hele lykten + baklykten (?) ville sett om der er dårlig kontakt, men det er jo ikke så lett på nye biler for man må jo demontere hele driten for å komme til ledningene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 11, 2007 Jeg mister park + baklys når en sikring ryker,ikke alt lyset i lykta.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 11, 2007 Alt fungerer utenom den ene parklyspæra.. ja, jeg får stikke opp til Skien-Bil i morgen tidlig.. Syntes bare dette var litt rart.. at de ene plutselig skal ta kvelden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 11, 2007 Tipper lagret feil i lysstyreenhet må slettes før lampa begynner å lyse igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 12, 2007 Hadde jeg bare fått vag-com til å fungere.. får Interface not found 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 13, 2007 Dooh, bilen må resettes før en ny pære skal fungere.. det viste ikke jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...