#1 Skrevet Mars 11, 2007 Trenger litt hjelp ang kjørekoputer og autosjekk til 95 mod C4. Skal få dette til å fungere i en 92 mod C4. Tror det må til en liten ekstra box/følere til autosjekken?? På kjørekomputeren mangler jeg ledninga som forbinder denne med hendelen ved rattet. Er det noe mer jeg trenger for at dette skal fungere? Noen som har hvert bortig dette før? Please ta kontakt da jeg er fast bestemt på å få dette til å virke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 11, 2007 Autocheck er ett lite prosjekt.. Der må du ha nye kabler til ALLE Lykter, spylertank, bensintank, og sikkert mye mer, i tillegg til autocheck-hjernen. På 80\90 er det bare å plugge i èn kabel for å få kjørecomputeren til å fungere, men da må du ha nevnte kabel, og denne er ikke lett å få tak i.. Kobles i det gule enkeltstikket under dashbordet på førersiden. Vil tro det er det samme på C4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 12, 2007 Takker for tipset. Har fått klarhet i det meste som gjelder kjørekomputeren etter mye leting i går. Skal nok klare autosjekken også etterhvert, men er fortsatt åpen for tips.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...