Anbefalte innlegg

Hadde tidligere en poll på hvilke 18" felger man skulle ha på en A4 her inne.

Eieren av bilen fant ut at det ble mye kjøring på kanondårlig vei, så 17"

var et bedre alternativ - må faktisk si meg enig siden jeg vet hvor han kjører.

Men faen, 17" ser smått og ikke så pent ut på A4 B5 - så de eneste felgene

jeg kommer på som vil se bra ut er S4 look felgene. Hvem er produsent på

kopier av de felgene ?

Post også gjerne bilder dersom dere vet av A4er med freshe 17" i annet design.

Kanskje man får mere å velge i ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har anelse ? Vet ikke folk hvilke felger jeg snakker om ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse du mener? http://cgi.ebay.de/Original-Audi-Felge-17-S3-S4-S6-S8-225-45-R17_W0QQitemZ290093059976QQcategoryZ9888QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

De er jo bare kjent som Avus-felger hos Audi, men han som selger akkurat de der på eBay påstår da som du ser at de er produsert av Ronal.

Da jeg jaktet på gamle typen Avus-felger i fjor på denne tida (de som satt på S8 i sin tid), fant jeg ut at det var Speedline som hadde produsert dem.

Dette er jo da original-felger. Tror ikke jeg har sett replica av akkurat disse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse du mener? http://cgi.ebay.de/Original-Audi-Felge-17-S3-S4-S6-S8-225-45-R17_W0QQitemZ290093059976QQcategoryZ9888QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

De er jo bare kjent som Avus-felger hos Audi, men han som selger akkurat de der på eBay påstår da som du ser at de er produsert av Ronal.

Da jeg jaktet på gamle typen Avus-felger i fjor på denne tida (de som satt på S8 i sin tid), fant jeg ut at det var Speedline som hadde produsert dem.

Dette er jo da original-felger. Tror ikke jeg har sett replica av akkurat disse.

Okay! Takk - skal jakte litt jeg nå:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Si ifra hvis du finner ut noe da. Er også int. i disse felgene:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.