#1 Skrevet Mars 11, 2007 hvorfor tar ikke klossene på hele skiva? er en liten kant helt ytters på skivene som ikke er i berøring med klossene. irriterer meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 11, 2007 hvorfor tar ikke klossene på hele skiva? er en liten kant helt ytters på skivene som ikke er i berøring med klossene. irriterer meg. Prøv å smøre opp gliderene på calipterne, skift mansjetter samtidig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2007 hvorfor tar ikke klossene på hele skiva? er en liten kant helt ytters på skivene som ikke er i berøring med klossene. irriterer meg. Er vel vanlig på alle biler? Blir slitekant ytterst og innerst på skiva. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 11, 2007 Prøv å smøre opp gliderene på calipterne, skift mansjetter samtidig. er ikke noe med dette.. det er klossene som ikke når helt i kant på skiva.. fysisk umulig med de klossene som sitter på.. men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...