Anbefalte innlegg

Hei: vinke :

Har en importert passat 1,8T 1998 mod..

Saken er den, at alle bøkerne/manualene er på tysk..:o kan lese litt, men får ingen sammenheng : dum : skulle gjerne hatt - spesiellt navgation manualen på engelsk eller norsk.. vet noen om denne finnes på nettet?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Du får den på Norsk hos din lokale Møllerforhandler. Koster ikke all verden om jeg ikke husker feil.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har navi + i Passaten min.. Jeg fikk tak i dansk bruksanvisning hos Møller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Du får den på Norsk hos din lokale Møllerforhandler. Koster ikke all verden om jeg ikke husker feil.:)

hmm, var hos Møller å spurte etter navi cd.. den kostet 1280,-: eek : kan jo kjøpe en ny gps på elkjøp nesten da:)

ingen andre plasser man kan finne den cd`en?: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, var hos Møller å spurte etter navi cd.. den kostet 1280,-: eek : kan jo kjøpe en ny gps på elkjøp nesten da:)

ingen andre plasser man kan finne den cd`en?: rolleyes

ebay...bruksanvisning får du nesten gratis på møller. tror jeg betalte 40kr elns for instruksjonsbok hvertfall, så jeg tviler på at det er noe dyrere til navien.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilken navi er det snakk om mcd eller mfd??? jeg kjenner begge spillerne inn og ut.. bare å spørre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, har ikke hørt på pris på møller etter bruksanvisning enda, men skal gjøre det!:) men tenkte å finne tak i navigasjons cd`en.. den fulgte ikke med bilen da jeg kjøpte den :( som sagt koster den 1280,- :o fin pris :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilken navi er det snakk om mcd eller mfd??? jeg kjenner begge spillerne inn og ut.. bare å spørre.

hmm, er ikke sikker på hva den heter, men det er den modellen hvor navigasjon ligger mellom speedometer å turteller :) vet du hvilken det er? :tilber::)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, er ikke sikker på hva den heter, men det er den modellen hvor navigasjon ligger mellom speedometer å turteller :) vet du hvilken det er? :tilber::)

det kan være begge.. det står på navien hva den heter...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.