#1 Skrevet Mars 11, 2007 Hei: vinke : Har en importert passat 1,8T 1998 mod.. Saken er den, at alle bøkerne/manualene er på tysk.. kan lese litt, men får ingen sammenheng skulle gjerne hatt - spesiellt navgation manualen på engelsk eller norsk.. vet noen om denne finnes på nettet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2007 Hei. Du får den på Norsk hos din lokale Møllerforhandler. Koster ikke all verden om jeg ikke husker feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 12, 2007 Jeg har navi + i Passaten min.. Jeg fikk tak i dansk bruksanvisning hos Møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 4, 2007 Hei. Du får den på Norsk hos din lokale Møllerforhandler. Koster ikke all verden om jeg ikke husker feil. hmm, var hos Møller å spurte etter navi cd.. den kostet 1280,- kan jo kjøpe en ny gps på elkjøp nesten da:) ingen andre plasser man kan finne den cd`en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 4, 2007 hmm, var hos Møller å spurte etter navi cd.. den kostet 1280,- kan jo kjøpe en ny gps på elkjøp nesten da:)ingen andre plasser man kan finne den cd`en? ebay...bruksanvisning får du nesten gratis på møller. tror jeg betalte 40kr elns for instruksjonsbok hvertfall, så jeg tviler på at det er noe dyrere til navien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 4, 2007 hvilken navi er det snakk om mcd eller mfd??? jeg kjenner begge spillerne inn og ut.. bare å spørre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 4, 2007 ok, har ikke hørt på pris på møller etter bruksanvisning enda, men skal gjøre det! men tenkte å finne tak i navigasjons cd`en.. den fulgte ikke med bilen da jeg kjøpte den som sagt koster den 1280,- fin pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 4, 2007 hvilken navi er det snakk om mcd eller mfd??? jeg kjenner begge spillerne inn og ut.. bare å spørre. hmm, er ikke sikker på hva den heter, men det er den modellen hvor navigasjon ligger mellom speedometer å turteller vet du hvilken det er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 4, 2007 hmm, er ikke sikker på hva den heter, men det er den modellen hvor navigasjon ligger mellom speedometer å turteller vet du hvilken det er? det kan være begge.. det står på navien hva den heter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...