Problem med avgassvarsellampe?

Anbefalte innlegg

Hei.

Fikk opp lampe om at det var noe feil med avgasvarsellampe i bilen.

Har byttet tennplugger, og dette hjalp ikke.

Det er akkurat som om bilen står og hoster/fusker, men vet ikke hva som kan være problemet.

Noen som vet, eventuelt hvor mye dette vil koste og fikse på møller.

Hvis jeg leser av bilen med vag-com, vil det eksakte problemet komme opp da?

Mvh Ken

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Vil tro det er coilen som er problemet. Hadde akkurat samme problemet på min Golf for en tid tilbake. Dette var en garantisak hos møller. Prisen hadde blitt ca. 1500,- hvis jeg måtte betale. Hvis varsellampe for avgass lyser konstant kan det også være en tempføler som kan ha tatt kvelden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vill tro det er en coil jeg å,kjent problem at de kan ryke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for svar. hva må til for at det skal være en garantisak, og kan dette eventuelt være noe jeg kan bytte selv, eller er det greit å la møller gjøre det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde samme problemet tidligere i uken. Møller leste av feilkode og fann ut at det var tempføleren som var gåen. Denne ble byttet på garantien. Tror det er ett kjent problem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilken møller da?

Og hvor lang er garantien på sånne ting.

Bilen er en 2002 mod.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilken møller da?

Og hvor lang er garantien på sånne ting.

Bilen er en 2002 mod.

Dette var hos Møller Ålesund. Bilen min er en 2003 mod så den vanlige garantien er jo gått ut. Men dette er en kjent feil så mulig det er 5 års garanti på den? Jeg fikk det iallefall på garanti så jeg ville tatt en tur inn å sjekket om det var dette som var feilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var Golf'en kommet hjem fra verksted. På møller bjørklangen fikk jeg time iløpet av to dager, mens på Ryen og hvam ikke fikk time før 2 uka i mai, bare for å bytte en coil.

Var forresten coilen som var gåen.

Men nå er alt i orden, og DIGG er det.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.