Bergen: Lokallastreff 13 Mars !

Anbefalte innlegg

Da er det treff igjen.... og vi treffes på Arenum klokken 1900 for en preik og sikekert en tur på Daniels litee senere på kvelden. Håper så mange av dere kan ta dere turen nedom.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å komme innom...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får se om jeg tar turen nedom og!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nee... Skulle ''bare'' bytte eksos og intercooler på urq'en og være ferdig idag, men ser ut som bilen blir stående en stund, må masse køståm arbeide til å få det til å stemme.

-Men neste treff kommer vi på, så får dere høre en 20vt som har kommet i stemmeskifte;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeps,kommer eg: vinke :

Begynner å skjønne det no:rolleye: annenhver tirsdag, og ikke den annenhver tirsdagen jeg har pleid å komme: dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeps,kommer eg: vinke :

Begynner å skjønne det no:rolleye: annenhver tirsdag, og ikke den annenhver tirsdagen jeg har pleid å komme: dum :

 

HEHE ja nå er du inne i riktig rutine gett! Du er hjertlig velkomen.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg tror jammen eg og kommer:) første lokaltreff for min del så eg kjenner ikkje så mangen at det gjør noe, men håper eg bli like godt motatt fordiom :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kommer, i polo: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg tror jammen eg og kommer:) første lokaltreff for min del så eg kjenner ikkje så mangen at det gjør noe, men håper eg bli like godt motatt fordiom :)

 

Bare til å hooke tak i første og beste person det vettu. Jeg stiller, men ikke hverken med 90 vanetta, eller Rallye:( Idag blir det arbeidsbilen (A6)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare til å hooke tak i første og beste person det vettu. Jeg stiller, men ikke hverken med 90 vanetta, eller Rallye:( Idag blir det arbeidsbilen (A6)

 

var det ikkje deg eg møtte tror eg når kenneth solgte edition interiøret sitt i knarvik? tror kanskje det var deg, men er ikkje helt sikker...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det var meg. Kan ha vært Audun eller noe sånt.

Ble ikke A6 likevel gitt. Sitter på med Audun.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg shoppet meg vekk.... Plutselig var klokken for mye :( Jeg kommer neste gang!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

UTROLIG myyyyyye folk idag!! Det er så bra at dere stiller opp ALLE sammen! Vi i Bergen har definitivt det beste lokallaget i landet!

 

TUSEN TAKK til hele gjengen!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Idag var det veldig bra, ja. Kjekt å være der og hilse på litt kjente igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var bra med folk ja:) ble kjent med ett par stykker, er første gang eg er her som sagt. blir vel kjent med fler med tiden rekner eg med:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var bra med folk ja:) ble kjent med ett par stykker, er første gang eg er her som sagt. blir vel kjent med fler med tiden rekner eg med:)

 

Bor du i bergen da, eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne ikke desverre, men suste forbi for å sjekke livet. Så ut som en dugelig gjeng som sto der nede!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KONGE!!! Supert at maaaange stiller... Selv var jeg hjemme og passet på mine unger.... Ihaaaaaaaaaa

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KONGE!!! Supert at maaaange stiller... Selv var jeg hjemme og passet på mine unger.... Ihaaaaaaaaaa

 

Passer man sine egne unger?... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KONGE!!! Supert at maaaange stiller... Selv var jeg hjemme og passet på mine unger.... Ihaaaaaaaaaa

 

Øystein da... Katten har unger. Mennesker har barn. Passet mine barn heter det:p Men du må se om du kan komme neste gang da. Veldig lysten på å se den A8'en din.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var da fææælt til mas, barn er jo ungene til foreldrene.. Og jeg passet de ikke, men passet PÅ de, skjønner:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var som vanlig på jobb... Men den gode nyheten er at senkesettet endelig ligger i bilen å venter på montering:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ugh! Gikk visst glipp av dette... Som flunkende nytt medlem ser eg frem til å bli fast inventar på lokalmøtene, eg bor jo rett borti gaten fra Arenum. Som en annen her sa, eg kjenner ikke så mange folk i VACN men gleder meg til å bli kjent med folk!

 

Kommer neste gang... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bor du i bergen da, eller?

 

nei dessverre, er bare her for ett par uker på noe greier.

men kommer nok igjen skal du se :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.