#1 Skrevet Mars 11, 2007 Fant ut at det ikke gikk an å smelte sammen plasten med loddebolt på sideskjørtene jeg har fått tak i.. Er sikkert noe spesielt materiale, smelte gjorde det iallefall ikke.. Er det noe supert sterkt lim som man kan bruke til dette? Det skal limes, sparkles og lakkeres så bør jo sitte FAST.. Et bilde av det som skal skjøtes på.. Er bare snakk om en liten cm som skal skjøtes på på det ene bildet, mens på det andre bildet skal det en plastbit som et slags lokk over.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 11, 2007 Klæb og tætt fra würth er tingen! Kjenner flere som har brukt dette til det bruket:) Edit: brukes til å lime fast selve skjørtet, hvis jeg forstod dette rett..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2007 Skjørtene du fikk av meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 11, 2007 Klæb og tætt fra würth er tingen! Kjenner flere som har brukt dette til det bruket:) Blir dette helt fast og ikke fleksibelt? Tec 7 limer jo bra, men vet ikke om det holder siden det er litt fleksibelt når det tørker?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 11, 2007 Skjørtene du fikk av meg? Er de du egentlig hadde kjøpt ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 11, 2007 Blir dette helt fast og ikke fleksibelt? Tec 7 limer jo bra, men vet ikke om det holder siden det er litt fleksibelt når det tørker?? Litt mye fleks i det kanskje.. Tec 7 er det jo flere som har brukt før da, så det bør jo fungere:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 11, 2007 Megaplast PU. Men det koster FLESK! Egentlig så kjøper man ikke ett sånt sett for å bruke det kun en gang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 11, 2007 Megaplast PU. Men det koster FLESK! Egentlig så kjøper man ikke ett sånt sett for å bruke det kun en gang... Hvor får man kjøpt det? Og hvilken pris snakker vi her? Har jo en del annet som burde ha blitt reparert på en annen bil her også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 11, 2007 Fåes kjøpt hos relekta! ( http://www.relekta.no ) Du må ha en spesiell pistol, som jeg ikke aner hvor mye koster, så er det noen blanderør som sikkert ikke koster allverdens. Men selve limet mener jeg koster 100 eller 200 kroner per enhet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 11, 2007 Fåes kjøpt hos relekta! ( http://www.relekta.no ) Du må ha en spesiell pistol, som jeg ikke aner hvor mye koster, så er det noen blanderør som sikkert ikke koster allverdens. Men selve limet mener jeg koster 100 eller 200 kroner per enhet. Hmm... Skal høre innom lakkereren i såfall å høre om kanskje han har noe sånt liggende.. Blir jo dyrt å kjøpe bare for å bruke på litt småtteri egentlig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 11, 2007 Noe lim man f.eks får kjøpt på mekonomen som duger da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 11, 2007 Funker ikke de fleste typer epoxy fint på plastikk da..? Har limt alt mulig rart med "Stålepoxy" fra Biltema, og skulle jo tru man fikk bedre epoxy-lim enn det.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 11, 2007 Funker ikke de fleste typer epoxy fint på plastikk da..? Har limt alt mulig rart med "Stålepoxy" fra Biltema, og skulle jo tru man fikk bedre epoxy-lim enn det.... Hehe.. ja får stikke nedom mekonomen en tur i morra og se hva dem har... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 11, 2007 Reinert Abs plast Lim fungerer hvertfall helt vilt! jobber som rørlegger.og er no vi bruker og lime sammen trykkrør i Abs plast med.man matter først over delene/endene som skal limes sammen også må man rense med en spesiell rensevaske som fordamper bort og så er det bare og lime sammen. tørker på 10-20sec. avhengi av temp. da sitter det som F...! kan ikke garantere at det fungerer på plasten din, men hadde vært moro og prøvd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 11, 2007 Reinert Abs plast Lim fungerer hvertfall helt vilt! jobber som rørlegger.og er no vi bruker og lime sammen trykkrør i Abs plast med.man matter først over delene/endene som skal limes sammen også må man rense med en spesiell rensevaske som fordamper bort og så er det bare og lime sammen. tørker på 10-20sec. avhengi av temp. da sitter det som F...! kan ikke garantere at det fungerer på plasten din, men hadde vært moro og prøvd! Skal skrive det opp å se om jeg finner noe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 11, 2007 Megaplast fra Relekta anbefales. Utrolig enkelt å bruke med pistol og utbyttbare spisser.. i tilegg sitter det noe j***ig.. http://www.relekta.no/novatio/content/product_info/megaplast_pu.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 12, 2007 Var å kjøpte med noe som heter Permatex epoxy i dag.. 2 komponent sak.. Får se om det duger etterpå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...